נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

התקנת ידית בהלה

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » סוגי שירותים » התקנת ידית בהלה

רק כאשר משהו רע קורה אנו מבינים כמה היינו צריכים להתכונן אליו. העניין הוא שדברים רעים קורים כל הזמן ובתדירות עצומה. קחו למשל את הנושא של שריפה, שריפות מתרחשות כל הזמן אבל כל הזמן גם בבתים פרטיים וגם במשרדים. זה אומר כי כל בעל נכס צריך להתכונן לשריפה בכדי שהיא לא תעלה בחיים של אנשים.
אם אתם רוצים להתכונן לשריפה אתם יכולים להתקין מטפים, ממטרות מים וחיישני חום. אך אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות זה התקנת ידית בהלה.

ידית בהלה היא ידית אשר מאפשרת פתיחה מהירה ופשוטה של הדלת ולכן היא פתרון מושלם לשריפות. עליכם לדעת כי התקנה של ידית כזאת זה לא דבר פשוט ולכן כדאי לכם לפנות אל מנעולן אשר הינו מומחה לדלתות שיתקין לכם את הידית. כך תהיו רגועים ותדעו כי אתם מוכנים לשריפה ולכל מה שנובע ממנה.

התקנת ידית בהלה תוכל לאפשר לכם ליהנות משקט נפשי שגם במקרה של אסון יהיה לכם פתח מוצא או איך להתמודד אתו. ידית זו היא לא ידית "רגילה" ולכן פריצה שלה או תיקון שלה דורשים איש מקצוע איכותי שמתמחה בהתקנה שלה. אם אתם זקוקים לתיקון ידית בהלה חשוב מאוד שתוודאו מראש עם בעל המקצוע האם הוא יודע להתקין או לתקן ידית כזו או לא.

מזמינים איש מקצוע להתקין ידית בהלה?

כאמור, לא כל איש מקצוע יודע להתקין ידיות בהלה. הדבר הראשון שעליכם לעשו בשיחה הראשונית עם איש המקצוע היא להגיד לו מה אתם צריכים שהוא יעשה – התקנה של ידי בהלה ואז להבין האם הוא יודע לעשות זאת או לא.
במידה והוא אכן עושה זאת הוא יבקש ממכם לצלם לו את הדלת שבה אתם רוצים להתקין את הידית ואז הוא ידע לומר לכם האם הוא זה אפשרי להתקין בדלת זו ידית בהלה או לא. לא בכל דגמי הדלתות אפשרי להתקין ידית מסוג זה ולעיתים אם אתם רוצים דווקא ידית כזו תצטרכו להחליף את כל הדלת.

הייחוד של ידיות בהלה הוא במנגנון המיוחד שמחבר אותן לדלת. בניגוד "לידית רגילה" שפותחים וסוגרים אותה עם צילינדר רגיל ומפתח רגיל – ידית בהלה מתוכננת כך שיהיה ניתן לפתוח אותה בכל מצב ולכן לא נועלים אותה אף פעם. הצילינדר שעושים שימוש בו בהתקנה של ידית זו הוא ייחודי והוא פטנט לכל דבר. בעבר לא היו ידיות מסוג זה וכך הרבה אסונות שיוכלו להימנע למרבה הצער קרו עם סוף טראגי.

כך תבטיחו כי אנשים לא יפרצו אליכם לבניין

מכיוון שאנו עוסקים בנושא של מנעולים אי אפשר לדבר על כך ללא נגיעה לשאלה איך נמנע פריצות אל הבית שלנו. אז נכון ידית תבהלה לא מונעת פריצות אך כן אפשר למנוע פריצות על ידי עזרה של מנעולן מקצועית.

קודם כל אתם יכולים להתקין סוגר על הדלת לצד עינית דיגיטלית וקודן או מנעול עם טביעת אצבע. אנו מציעים לכם לפנות אל מנעולן ולהתייעץ אתו מה להתקין ומה לעשות נגד פריצות. זכרו הפורץ ייכנס לרוב מן הדלת ולכן מנעול מעולה והתקנה טובה שלו הם המפתח למניעת פריצות ולהגנה על הבית או המשרד שלכם מפני פורצים.
ללא מנעולן אתם תתקשו להגן על הבית ואת זאת חשוב לזכור.

תהליך התקנת תיקון ופריצה של ידית בהלה

השלב הראשון שאתם צריכים לעשות בשביל הבטיחות האישית שלכם היא לדאוג שבכל דלתות הבית (גם הפנימיות וגם החיצוניות) תהיה מותקנת ידית מסוג זה. אם כבר יש לכם ידית ויש בה תקלה חשוב שתתקנו אותה בהתאם. לעיתים בשביל לתקן את ידית הבהלה כאשר היא תקועה במקום צריך לבצע פריצת ידית בהלה ואז לתקן את החלק בה שגרם לה להיתקע.

למה להתקין ידית בהלה בבניין

התקנה של ידית בהלה היא דבר שכדאי לעשות בכל בית. אם יש לכם ילדים קטנים או אם אתם בני הגיל השלישי – חשוב במיוחד שתתקינו ידית כזו בבית שלכם. הידית מאפשרת תגובה מהירה ומילוט מהיר מהבית במקרה של אסון כמו שריפה למשל.
ילדים קטנים או אנשים בני הגיל השלישי יכולים להיות עם תגובות איטיות יותר ויש להם פחות כוח בשרירי הידיים, לכן חשוב שתהיה להם אפשרות לפתוח את הדלת מהר מבלי להפעיל יותר מדי כוח או מהירות. ידית בהלה היא פתרון מושלם עבורם.

כאשר אתם רוצים להפוך את הבית שלכם למקום בטוח חשוב שתקדישו מחשבה לנושא של איזה דלתות ואיזה ידיות אתם מתקינים בבית. עיצוב או שיפוץ בית חייבים לכלול גם התייחסות לנושאים אלו ולא רק לאסתטיקה. כאשר אתם משפצים או מעצבים מחדש את הבית שלכם חשוב שתעשו הכול על מנת שהוא יהיה מקום בטוח בכל מקרה שלא יבוא.

זוהר המנעולן מומחה בהתקנת ידית בהלה

זוהר המנעולן הוא איש מקצוע מנוסה מאוד. אחד מתחומי המומחיות שלו הוא התקנה של ידיות בהלה. יש לו ניסיון רב בהתקנת ידיות מסוג זה. הוא גם מספק שירות של פריצת ידיות בהלה ותיקון שלהן.
למה כדאי לכם לשכור את השירותים של זוהר? פשוט מאוד! כי זוהר הוא מקצוען אמיתי: הוא איש שירות אדיב שיודע מה הוא עושה.

זוהר למד איך להיות פורץ מנעולים ומנעולן במשך זמן רב ולאחר מכן הוא צבר הרבה ניסיון מעשי בעבודה זו. בנוסף לכך, זוהר עובד 7\24 כולל בשבתות וערבי שישי. בכל תקלה או בעיה שיש לכם בבית בתחום המנעולים בין אם מדובר במנעול של דלת או במנעול של כספת – תפנו לזוהר והוא יפתור לכם אותה.