נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בהוד השרון

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בהוד השרון

כאשר אנו חושבים על מנעולן בהוד השרון אנו חושבים על פריצות למנעולים של רכבים, בתים, משרדים וכספות. ואכן זהו חלק מרכזי משירותיו של המנעולן ומהשאלה עד כמה הוא מקצועי. מנעולן טוב צריך לדעת לפרוץ כל מנעול וזאת מכיוון שזהו חלק מרכזי מן העבודה שלו. אך שימו לב זה לא המשימה היחידה שמנעולן יודע לבצע. מנעולן ואת זאת חשוב להבין הוא לא רק לפריצות מנעולים.

מה עוד מנעולן בהוד השרון יכול לעשות? אם כן אם יש לכם בעיה בפריצת הדלת הוא יכול מאוד לסייע לכם. לא רק זאת, אלא שמנעולן יכול גם לייעץ לכם על מנעולים, כספות ורכבים ולעזור לכם לקנות את המנעול הטוב בשוק. גם מנעול אשר לא יתקלקל וגם מנעול אשר גנבים לא יצליחו לפרוץ. לכן כדאי מאוד להתייעץ עם מנעולן וכך להבין מה לקנות.

התקנת סגר עליון בהוד השרון

לא צריך להיות אקדמאי או פרופסור בכדי להבין כי ביטחון הוא ערך עליון בעולמנו. אם אין לנו ביטחון אישי לא נהנה משום דבר, נפחד לצאת לרחוב ואף נפחד לשהות בביתנו וזו בעיה רצינית. אז מה אנו יכולים לעשות בכדי לקבל תחושת ביטחון יותר גדולה? אם כן האם חשבתם על התקנת סגר עליון? סגר עליון מתחבר למשקוף הדלת וכך מונע פריצה של הדלת בצורה הרבה יותר טובה. אי אפשר להשוות את תחושת הביטחון שלכם עם סר עליון וללא סגר עליון וזו עובדה.

עליכם לדעת ולהבין כי התקנה של סגר עליון היא לא פשוטה בכלל ורוב האנשים לא יצליחו לבצע זאת לבד. לא רק זאת אלא שלא כל מנעולן יכול להתקין את הסגר ולכן אנו מציעים לכם לבחור מומחה למנעולים בפינצטה בכדי להבטיח כי הוא יתקין את הסגר בצורה הטובה ביותר שיש וללא בעיות, תקלות או פגמים.

האם כדאי לי להזמין עם מנעולן מחברה גדולה

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה איזה מומחה למנעולים אנו מזמינים ומי מתקין לנו את המנעול, הסגר, הצילינדר, הדלת או כל דבר אחר שקשור למנעולים. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו להזמין מנעולן מחברה גדולה או קטנה?

אם כן אתם צריכים להבין כי לרוב מנעולן עצמאי יהיה מומחה יותר גדול לעבודה וזאת מכיוון שהוא עושה הכול ומכיוון שאם הוא לא יהיה מומחה הוא לא ישרוד שנייה. מומחה למנעולים עצמאי יהיה זמין יותר גם מכיוון שאין לו מנהל והשליטה שלו בזמן היא שלו ורק שלו. לכן איך שלא נסובב זאת עדיף לקרוא למנעולן עצמאי ולא להזמין מנעולן מחברה גדולה.

מדוע אנו צריכים מנעול לבית?

אתם צריכים להבין כי כל דלת כניסה בבית וגם כל דלת פנימית בבית צריכה מנעול בין אם לפרטיות ובין אם להגנה מפני פורצים. אי אפשר להשאיר את דלת הבית פתוחה כאשר אנו לא נמצאים בבית ופעמים רבות גם נרצה לנעול את חדר השירותים לדוגמא או חדר השינה ולכן מנעול הוא חובה לבית.

תיקון דלתות

ההמלצה שאנו רוצים לתת לכם היא לקנות את הדלת המתקדמת ביותר שיש בשוק. ככל שהדלת תהיה יותר טובה כך היא תחזיק מעמד יותר זמן וכך היא תשרת אותנו בצורה יותר טובה. אך בסופו של יום עקב שימוש ובלאי כל דלת תיהרס. הדלת יכולה להיהרס עקב בעיה אצלה, עקב מים שנוגעים בה (על אף שיש דלתות אשר חסינות לכאורה למים) או עקב שימוש נרחב בדלת. אז מה עושים אם הדלת שלנו מתקלקלת? אין ספק כי זו צרה צרורה שיש לטפל בה בהקדם.

אם כן אם הדלת שלכם מתקלקלת אתם צריכים לפנות אל בעל מקצוע אשר יתקן את הדלת. תיקון דלתות מתבצע על ידי מנעולן וזאת מכיוון שהוא המומחה הגדול ביותר לדלתות. דלת מקולקלת משפיעה מאוד על איכות החיים שלנו ומונעת מאתנו הנאות רבות. אם הדלת הרוסה אנו לא יכולים לישון טוב, ללכת לשירותים או למנוע מאנשים זרים להיכנס לביתנו ולכן חובה לתקן את הדלת שלנו.

חשיבות ההתקנה של מנעול בהוד השרון

יש המון חלקים חשובים בדלתות כמו משקוף או החלק התחתון של הדלת אך ללא ספק החלק החשוב ביותר בדלת זה המנעול שלו. המנעול מונע מזרים להיכנס או נותן לנו פרטיות אל מול שאר באי הבית.

כאן אנו חייבים לציין כי התקנה של מנעול היא קריטית ויש לה השפעה אדירה על הדלת. אם המנעול לא מותקן כמו שצריך אנו נהיה בבעיה קשה ולכן אנו חייבים לבצע את ההתקנה. אם אתם רוצים להתקין מנעול אנו ממליצים לכם לפנות אל מנעולן וזאת מכיוון שהוא המומחה האמיתי להתקנת מנעולים. זכרו, אף בעל מקצוע אחר לא יכול להתקין מנעולים ולכן פנו אך ורק למנעולן להתקנה של מנעולים.

איך אדע כי המנעול מתקדם?

אנו ממליצים לכם להתקין מנעול מתקדם מכיוון שזהו המנעול הטוב בשוק. אם אינכם בקיאים ברמת המנעולים השונים פנו למנעולן ובקשו ממנו מנעול מתקדם והסבר על סוגי המנעולים השונים והוא יעזור לכם לבחור את המנעול הטוב בשוק ויבטיח כי הדלת שלכם תגן עליכם ותשמור עליכם.
זוהר המנעולן מתמחה בכל השירותים שציינו במאמר זה ובעוד שירותים נוספים:

  • שכפול מפתחות לכל מבנה
  • התקנת מחזיר שמן
  • התקנה של עינית דיגיטלית
  • התקנת קודן מכני
  • התקנת דלת חכמה
  • התקנת ידית בהלה
  • החלפת צילינדר
  • החלפת מנעולים
  • פריצת מנעולים


הוא מקפיד להעניק לכל לקוח שירות מותאם אישית והוא עובד גם בימי שבת וגם בלילות. זוהר הוא לא רק מנעולן מורשה הוא גם פורץ מנעולים ומתקין כספות מומחה.
חייגו עכשיו אל זוהר מנעולן בהוד השרון 052-4175228