נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן באור יהודה

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן באור יהודה

אם קרה לכם מקרה חירום בו ננעלתם לבד במשרד או בבית או שאתם לא מצליחים לפתוח את הכספת הפרטית שלכם ואתם חייבים את מה שיש בתוכה, לא תמיד תדעו ברגעי הלחץ וחוסר האונים מה לעשות. אז מה עושים במצבי חירום אלו? מזמינים מנעולן באור יהודה שיוכל להעניק לכם שירות במהירות ובאופן נגיש.

זוהר המנעולן מבין עד כמה אתם יכולים להיות לחוצים במקרי חירום שקשורים למנעולים או לכספות וכבעל מקצוע אמין יש לו את כל הידע והכלים והרצון לעזור לכם. זוהר עובד בכל שעה משעות היום כולל בבוקר מוקדם או באמצע הלילה. הוא עובד גם בימי שבת.

האם יש דבר כזה כספת בלתי פריצה?

אין ספק כי אחת השאלות החשובות ביותר בחיים היא מה לעשות עם כסף ותכשיטים שיש לנו או דברים אחרים יקרי ערך. לכל אחד יש דאגה שמא יפרצו אליו הביתה ויגנבו את דברי הערך שלו ומנגד אנו רוצים את הדברים הללו קרוב אלינו שנוכל להשתמש בהם ולכן האופציה של אחסון בנק היא לא ריאלית. אז מ הפתרון ומה אפשר לעשות?

התשובה היא לקנות כספת. אך אם אתם קונים כספת אתם צריכים להיות בטוחים כי היא אמינה ולא ניתנת לפריצה. אך איך נוכל לדעת זאת? אנו לא מומחים לכספות ולכן זו בעיה רצינית.

אם כן אנו ממליצים לכם לפנות אל מנעולן באור יהודה אשר המומחיות שלו היא פריצה לכספות והוא יגיד לכם מהי הכספת הטובה ביותר שאתם יכולים לקנות ולאיזה כספת הגנבים יתקשו לפרוץ.

מהם הסוגים הנפוצים ביותר של כספות בארץ

בארץ יש מגוון רחב של כספות שהשוני בהן הוא הדרך בה פותחים אותן, המחיר שלהן והאיכות שלהן. ניתן לסווג ולחלק את סוגי הכספות למספר סוגים מרכזיים:

  • כספת דיגיטלית – כספת שפותחים באמצעות קוד דיגיטלי
  • כספת מכאנית – כספת שפותחים על ידי מפתח
  • כספת ביומטרית – כספת שפותחים לפי זיהוי של רשתית העין או טביעת אצבע

שיטת סיווג נוספת שעוזרת להבדיל בין סוגי הכספות

  1. סיווג הכספת ככספת ביתית של אדם פרטי
  2. סיווג הכספת ככספת מוסדית במוסד, מפעל או חברה ציבורית
    חוץ מאופן הסיווג של הכספות חשוב לדעת גם שיש כספות מיוחדות לאחסון של תרופות וכספות מיוחדות לאחסון של כלי נשק ארוכים.

פרטים שחשוב לשים לב שקונים כספת

איך הכי יהיה לכם נוח לפתוח את הכספת? לפי זיהוי של רשתית העין או טביעת אצבע? על ידי מפתח או באמצעות קוד דיגיטלי של ספרות או אותיות?

  • איזה סוג כספת הכי בטיחותי והכי קשה לפרוץ?
  • כמה משקל הכספת יכולה להכיל?
  • האם הכספת חסינה לאש? כלומר אם תהיה שריפה במקום האחסון של הכספת האם מה שיש בתוכה יישרף או ישמר ויהיה חסין לאש?


רגע לפני שאתם רצים לקנות כספת חדשה לבית, חשוב שתחשבו ותתייעצו על זוהר המנעולן באור יהודה על איזה סוג כספת כדאי לכם לקנות. זוהר ידע לענות לכם על השאלות ובשיתוף אתכם ולפי הצרכים שלכם להמליץ לכם איזה סוג כספת הכי כדאי לכם לרכוש.

מה עדיף מנעולן באור יהודה עצמאי או מנעולן מחברה?

כל אחד רוצה להזמין מנעולן באור יהודה שיהיה מומחה אמיתי ואנו נרצה להיות בטוחים כי המנעולן יהיה באמת מומחה אך עולה

השאלה מה יכול לעזור לנו להבין זאת? אם כן אחד הדברים שכדאי לנו לבחון זה איפה המנעולן עובד.
השאלה האם להזמין מנעולן באור יהודה שהוא מחברה גדולה או עצמאי, עדיף תמיד להזמין מנעולן עצמאי.

קודם כל מנעולן עצמאי יהיה נגיש וזמן יותר אך גם מומחה יותר מכיוון שהוא חייב להיות מומחה אמיתי אם הוא רוצה לשרוד. מנעולן עצמאי יהיה גם גמיש יותר בזמני העבודה שלו והוא יוכל להגיע אליכם במהירות.

זוהר המנעולן הוא מנעולן שעובד כל שעות היממה והשבוע – כן זוהר המנעולן באור יהודה עובד גם בערבי שישי וימי שבת! בין אם אתם זקוקים לשירות של התקנת מחזיר שמן, התקנת קודן מכני או התקנת ידית בהלה – זוהר מספק את כל השירותים האלו. זוהר מומחה גם בשירותים נוספים כמו פריצת מנעולים בהרצליה (זוהר הוא פורץ מנעולים בהרצליה בעל ניסיון רבה), החלפה והתקנה של צילינדרים, התקנת דלת חכמה לבית או לעסק.

פורץ מנעולים באור יהודה – זוהר המנעולן

זוהר המנעולן הוא לא רק מנעולן אלא גם פורץ מנעולים. שילוב הידע של זוהר גם בהתקנה של מנעולים וגם בפריצה שלהם מאפשר לו להעניק את השירות הטוב ביותר לקהל הלקוחות שלו. זוהר מקפיד לעבוד בצורה מסודרת לפי כל כללי הבטיחות. הוא זמין לאורך כל השבוע גם בימי שבת וגם בשעות פחות שגרתיות כמו שש בבוקר או אחת בלילה.

כמנעולן שהוא גם פורץ מנעולים הוא כבר ראה הרבה מקרים של מנעולים תקולים, כספות שאי אפשר לפתוח או מפתחות שיצאו מכלל שימוש. הוא לא מפחד מהאתגר שבעבודה קשה והוא תמיד נוכח בשביל הלקוחות שלו ומגיע תוך זמן תגובה מהיר להעניק שירות.

איך להסביר למנעולן איזה שירות אתם צריכים

כאשר אתם מזמינים את השירות של המנעולן זה יכול להיות ברגע שאתם חווים הרבה לחץ וחרדה ולכן יכול להיות שיהיה לאיש המקצוע קשה להבין מה בדיוק את השירות או הסיוע שאתם צריכים. לכן הדבר הכי יעיל וחכם לעשות כאשר יש לכם תקלה בכספת או באחד המנעולים בבית זה לטלפן למנעולן לשאול אותו אם הוא פנוי ואז לשלוח לו סרטון של הכספת או המנעול שצריכים תיקון, התקנה או פריצה.
אל תהססו וחייגו עכשיו לזוהר המנעולן באור יהודה 052-4175228