נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בנס ציונה

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בנס ציונה

למרבה המזל, אנו לא חיים בארץ עם מזג אוויר משוגע, אך אי אפשר להתעלם מכך כי לעיתים מזג האוויר הוא מאוד חם ויכול להגיע לארבעים וחמש מעלות ומנגד יכול להיות גשם כבד ואפילו שלג בחלק מאזורי הארץ. זה אומר כי אזרחי ישראל מושפעים בצורה גדולה ממזג האוויר והם חייבים לחיות בצילו. מאמר זה עוסק במנעולנים ולכן עולה השאלה איך מזג האוויר משפיע על מנעולן בנס ציונה?

אם כן מזג האוויר אומר כי המנעולן חייב להגיע במהירות שיא אל הלקוח שלו בכדי להבטיח כי הוא אל יבלה בחום או בגשם זמן רב מדי. עליכם לזכור שאם אנו ננעלים מחוץ לבית או לרכב אנו חשופים למזג האוויר ולכן זה קריטי שהמנעולן יגיע אלינו מהר ויפתור את הבעיה ואת הנעילה שלנו בצורה הטובה ביותר שיש.

גורמים שמשפיעים על עבודה של מנעולן בנס ציונה

  • פקקים בדרך מלקוח ללקוח
  • ניהול תקשורת פתוחה עם הלקוחות ולהיות עם סבלנות כלפיהם (לא כל הלקוחות הם אנשים נחמדים, מנומסים או בעלי אופי נעים)
  • השעה ביום בה הוא עובד (יש מנעולנים שעובדים 7\24 ולכן ממש כמו רופאים או מכבי אש הם צריכים להיות מוכנים לענות לקריאות דחופות גם ברגעים פחות נוחים כמו אמצע הלילה או סוף השבוע ויום שבת)


רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן באמצע הלילה – תחשבו טוב האם זה דחוף או בכלל לא. לדוגמא להזמין מנעולן כי אתם רוצים להתייעץ אתו איזה כספת לקנות – זה בכלל לא מקרה חירום שמצדיק הזמנה של בעל מקצוע באמצע הלילה.
להבדיל, אם אתם ננעלתם מחוץ לבית בלי מפתחות או אם הילדים שלכם ננעלו בשירותים או בחדר שלהם באמצע הלילה ולא ניתן לפתוח את הדלת – זה מקרה חירום שמצדיק קריאה באמצע הלילה.

מקצועיות – הדבר שכל פורץ מנעולים בנס ציונה חייב

הדבר האחרון שאנו רוצים זה להזמין מנעולן שלא יפתור לנו את הבעיה אך ייקח לנו כסף.
כמו בכל מקצוע גם אצל מנעולן בנס ציונה אנו מצפים למקצועיות אדירה וליכולות גבוהות בפריצת מנעולים או כספות. היה והמנעולן לא מקצועי אזי זו בעיה חמורה ביותר שתפגע בנו.

כמו בכל מקצוע גם במקצוע של פריצת מנעולים או התקנת מנעולים יש דרישות מקצועיות ויש ללמוד את המקצוע באופן מסודר. מנעולן שלמד את המקצוע במקום מסודר כמו מכללה וקיבל תעודת מנעולן מורשה, יהיה לרוב גם יותר מקצועי ואמין ממנעולן שאין לו את הידע והתעודה.

מדוע היא תפגע בנו? אם כן מחד אנו נמשיך להיות נעולים מחוץ לרכב או למשרד ומנגד המנעול שלנו ייהרס עוד יותר בגלל ניסיונות כושלים של המנעולן. נכון יש עוד דברים חשובים אצל מנעולן כמו שירות או אדיבות אך מקצועיות היא הדבר הקריטי ביותר לנו ואנו חייבים לשים עליו דגש עצום כאשר אנו מזמינים מנעולן לפריצת מנעולים.

לא פחות חשובה מהמקצועיות של המנעולן זה זמן התגובה שלו לכל קריאה והיכולת שלו לתת עדיפות למקרים דחופים יותר על פני מקרים דחופים פחות.

איך אדע האם המנעולן בנס ציונה הוא מקצועי

איך בכלל ניתן לדעת שכל בעל מקצוע מרופא ועד מורה הוא מקצועי? אם אתם רוצים להיות בטוחים האם המנעולן שפניתם אליו הוא מקצועי, קודם כל תוודאו שהוא מנעולן מורשה. אתם יכולים גם לשאול את המנעולן איפה הוא למד וכמה שנות ניסיון יש לו בתחום. לאחר שתזמינו אותו תוכלו לראות האם הוא משתמש בכלי עבודה מקצועיים וייעודים לפריצה של מנעולים.

אפשר לדעת לפי הטכניקה בה המנעולן עובד האם הוא מקצועי או לא. מנעולן מקצועי יעבוד באופן מדויק, נקי ומסודר. הוא לא יגרום לנזק מיותר והוא גם יוכל להסביר לכם תוך כדי תהליך הפריצה או ההתקנה של המנעול מה בדיוק הוא עושה.

איך אדע אם המנעולן עובד בשבת?

פעמים רבות אנו ניתקע מחוץ לאוטו או לבית ביום שבת או ערב שישי ואז עולה השאלה האם מנעולן בנס ציונה עובד בשבת או לא?
זוהר המנעולן הוא מנעולן וגם פורץ מנעולים שעובד בשבתות באזור נס ציונה וגוש דן. זוהר עושה כל מה שהוא יכול בשביל להגיע במהירות כאשר אתם מזמינים אותו והוא מקפיד לא לגרום לכם לחכות סתם הרבה זמן. כמנעולן מנוסה לזוהר יש הרבה ידע מקצועי והוא יודע לתת שירותים כמו:

  • שכפול מפתחות לבתים, עסקים, דירות, בתי ספר ועוד….
  • התקנת מחזיר שמן בנס ציונה
  • התקנה של עינית דיגיטלית בבתים פרטיים בדירות בבנייני דירות, במשרדים
  • התקנת קודן מכני בנס ציונה – לדלתות אך לא רק!
  • התקנת דלת חכמה – דלת שניתן לפתוח באמצעות זיהוי ביומטרי שקובע שרק מי שהוגדר מראש כמורשה לפתיחת הדלת יוכל לפתוח אותה.
  • התקנת ידית בהלה
  • החלפת צילינדר בנס ציונה
  • החלפת מנעולים בנס ציונה
  • התקנת מנעולים – בחלונות הבית, בדלתות הבית
  • ייעוץ בקניית כספות לבית או לעסק
  • פריצת כספות
  • פריצת מנעולים בנס ציונה

כל אחד מהשירותים שזוהר מספק הם שירותים ברמה מקצועית גבוה. זוהר עושה שימוש בכלי עבודה מקצועיים והוא יודע לפרוץ מנעולים באופן מדויק עד הסנטימטר. דיוק וקור רוח הן שתי תכונות שחשוב מאוד שיהיו לכל מנעולן – כי הן מאפשרות לו לעבוד מהר מבלי לגרום לנזק. זוהר הוא מנעולן מורשה וככזה אתם יכולים לסמוך עליו שהוא יודע מה הוא עושה ושיש לו יושרה מקצועית. חלק מהיושרה המקצועית של זוהר היא העבודה שהוא מקפיד לשמור על פרטיות הלקוחות שלו.

אז אם זקוקים לשירות של מנעולן בנס ציונה בשבת – תדעו שזוהר זמין וישמח להעניק לכם שירות.
התקשרו לזוהר מנעולן בנס ציונה עכשיו 052-4175228