נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בבני ברק

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בבני ברק

מחפשים מנעולן בבני ברק? זקוקים לפריצה או התקנה של מנעולים? אתם רוצים לשכפל מפתחות נוספים? אם אתם צריכים את כל השירותים האלו או רק חלק מהם כדאי לכם להכיר את זוהר המנעולן.
זוהר המנעולן מספק את כל השירותים האלו ועוד נוספים:

  • התקנת מחזיר שמן בבני ברק
  • התקנת ידית בהלה
  • החלפת צילינדר
  • התקנת קודן מכני
  • פריצת מנעולים בבני ברק
  • שכפול מפתחות לכל מבנה
  • התקנה של עינית דיגיטלית
  • התקנת דלת חכמה
  • החלפת מנעולים בבני ברק


כלל השירותים האלו יכולים להפוך דלתות ישנות שלא מתפקדות לדלתות שקל לסגור, לפתוח ולנעול אותן. שירותים אלו יכולים גם להגביר את מידת הביטחון האישי שאתם יכולים להרגיש בבית שלכם או בעסק שלכם. על תחושת הביטחון שלנו ושל הסובבים אותנו חשוב לא להתפשר.

חשוב לא להזניח את תחושת הביטחון במרחב בו אנחנו עובדים או גרים – כי זה יכול להשפיע לטווח הארוך על החיים שלנו וליצור אצלנו משקעים רגשיים וזה חבל ומיותר – במיוחד שתיקון דלת או התקנה שלה היא דבר פשוט למנעולן.

השירות של זוהר מאופיין במקצועיות ללא פשרות וללא עיגולי פינות או עבודה בעיניים! זוהר הוא איש מקצוע אמין וישר והוא מקפיד לשקף כל חלק בעבודה שלו ללקוחות ולהסביר ולענות להם על כל שאלה שיש להם. אז אם אתם צריכים מנעולן בבני ברק -פנו כבר עכשיו לזוהר פורץ מנעולים בבני ברק 052-4175228

מה הם הסימנים המעידים על איכות מנעולן בבני ברק

אין ספק שכאשר אנו פונים אל מנעולן בבני ברק אנו נרצה כי הוא יהיה מקצועי והכי חשוב איכותי. אז איך נדע מה האיכויות של המנעולן? אם כן קודם כל אנו צריכים לבחון את הציוד שיש לו ולראות כי יש לו את הציוד המקצועי ביותר שיש.

לצד זאת, כדאי גם לבחון את ההתרשמות הראשונית שלנו בשיחת הטלפון מהמנעולן. עוד דבר שמאוד יכול לעזור לנו זה לדבר עם המנעולן ופשוט לראיין אותו. כך למשל אפשר לשאול אותו כמה זמן הוא בתחום, מה המומחיות שלו, איזה כלי עבודה יש לו ומה הזמינות שלו. שאלו הכול בשיחה עם המנעולן וכך תבינו עם מי יש לכם עסק.

מדוע לא כדאי לקנות לבד ציוד מנעולים?
נאמר כי יש לכם בעיה עם המנעול ברכב או בבית, האם במקרה כזה כדאי לנו להזמין מנעול מעלי אקספרס או אמזון או לתת למנעולן להביא את המנעול בעצמו? אם כן לרוב יהיה עדיף לכם לתת למנעולן להביא את הציוד הדרוש. מנעולן יודע להבדיל בין סוגים שונים של מנעולים ולדעת איזה מנעול הכי מתאים לאיזה סוג דלת. יש הרבה מאוד סוגים של דלתות כמו:

  1. דלת פלדה
  2. דלת זכוכית
  3. דלת עץ
  4. דלת שמשלבת בין 2 חומרים או יותר
  5. דלת ברזל

סוגי המנעולים הניתנים להתקנה בבני ברק

  • מנעול צילינדר
  • מנעול תלוי
  • מנעול דיגיטלי
  • מנעול ביומטרי
  • מנעול עליון
  • מנעול תחתון


המנעולן ידע לומר לכם איזה סוג מנעול הכי מתאים לדלת בבית שלכם וגם לצרכים שלכם מבחינת המחיר שאתם מעוניינים להשקיע במנעולן, מידת הבטיחות נגד פריצות שאתם רוצים שתהיה למנעול, האם אתם רוצים מנעול דיגיטלי או מנעול של דלת חכמה? או בכלל מנעול ביומטרי שהוא שיא הטכנולוגיה?

החלפת צילינדר ע"י מנעולן בבני ברק

עליכם לדעת כי מנעולן בבני ברק יכול לסייע לכם לא רק בעת שאתם ננעלים מחוץ לבית או לרכב אלא גם כאשר אתם צריכים להחליף צילינדר בדלת הבית. בכלל כדאי לכם להבין שאם יש לכם תקלה בדלת כדאי לכם להזמין מנעולן וכך לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר שיש.

מנעולן מקצוע ידע להחליף לכם את רוב הסוגים של הצילינדרים שיש לכם בבית. קיים מגוון גדול מאוד של צילינדרים. צילינדר הוא למעשה המצאה חדשה יחסית באנושות והוא מהווה רק סוג צילינדר אחד. הצילינדרים השונים נבדלים אחד מהשני במנגנון שלהם, בגודל שלהם, שמחיר שלהם וגם בחומרים מהם הם עשויים והארץ והחברה בה מייצרים אותם.

פורץ מנעולים בבני ברק בזמן פיקוח נפש

בני ברק היא עיר שהרוב התושבים בה הם דתיים הדוקים – מהזרם החרדי. כיאה לכך, לא ניתן לבצע עבודות מכל סוג שהוא ביום שבת בעיר – כי יש בה אורח חיים דתי ומרבית התושבים בה שומרים שבת. מה לעשות שאנחנו לא יכולים לבחור מתי הילד שלנו ינעל לבד בשירותים או מחוץ לדלת הבית במרפסת? ואין לנו דרך להכניס אותו לבית.

במקרה כזה הילד שלנו יכול לסבול מטראומה לכל החיים אם נחכה משישי בערב או שבת בבוקר עד מוצאי השבת בשביל לקרוא למנעולן ולסייע לו. דמיינו לכם גם מקרה בו הילד סובל מאסטמה וכל המשפחה נעולה מחוץ לבית – והוא חייב את המשאף האישי שלו? מה עושים אז? מחכים למוצאי שבת? בזמן התקף אסטמה כל דקה היא חיונית וחשובה.

מקרים אלו ועוד אחרים יכולים להיחשב לפי רבנים מסוימים כמקרים של פיקוח נפש ולכן במקרים אלו מותר למנעולן להגיע לעיר ולעבוד בשבת. זוהר המנעולן הוא מנעולן שעובד בשבת בעיר בני ברק וגם בערים נוספות.

אם אתם גרים בבני ברק או אם אתם שומרים על אורח חיים דתי ושומרים שבת כדאי לכם לשאול את הרב שלכם האם מקרים מסוג זה הם פיקוח נפש ובאיזה עוד מקרים חריגים יכול להיות מותר להזמין מנעולן בבני ברק בשבת.
חייגו לזוהר המנעולן 052-4175228 והוא יגיע תוך 15 דקות להציל את המצב.