נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן ברמת השרון

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן ברמת השרון

אין דבר יותר מרגש מאשר לבנות בית חדש אך אין גם דבר יותר קשה מאשר בנייה של בית חדש. יש כל כך הרבה פרטים שאנו צריכים לתת עליהם את הדעת בעת בניית בית כמו עיצוב או צבע ובחירת רהיטים. אך יש עוד דבר שיש לתת עליו את הדעת ואנשים לא מודעים אליו וזה בחירת המנעולים בבית שלנו.

מנעולן ברמת השרון – גם בעת בניית בית חדש

המנעולים קריטיים לבית שלנו בגלל שראשית הם מונעים פריצה אל הבית ושנית הם מבטיחים כי לא נינעל מחוץ לבית שלנו. רובנו לא מבינים במנעולים וכך גם אנשי המקצוע שבונים את הבית ולכן ההמלצה הכי טובה שאנו יכולים לתת לכם היא לפנות אל מנעולן ברמת השרון אשר ייעץ לנו איזה מנעולים לשים בבית.
המנעולן הוא המומחה הגדול ביותר למנעולים בבית ולכן כה כדאי לכם לפנות אליו בנושא המנעולים.

פורץ מנעולים מקצועי ברמת השרון

יש דבר כזה מנעול מושלם? אם כן אנו חייבים לציין כי מנעולן ברמת השרון מקצועי ואיכותי יצליח לפרוץ כל מנעול ברוב המכריע של המקרים ולא משנה כמה הוא מתוחכם. אך זה לא אומר שגנב יצליח לפרוץ כל מנעול שיש לכם.

לגנב יש פחות זמן לפריצת המנעול ולכן אתם צריכים מנעול אשר יעכב אותו כמה שיותר עד אשר הגנב יגיד מראש שהוא לא רוצה לפרוץ לבית שלכם וכך הבית שלכם יהיה בטוח. גם כאן אנו מציעים לכם להתייעץ עם מנעולן בנוגע אל המנעול שאתם שמים בבית שלכם וזאת ללא קשר לשאלה אם זה בית חדש או בית ישן שיש לחדש לו את המנעולים.

מנעול – זה המצאה אנושית. לכל המצאה אנושית מהחשב ועד המכונית או המטוס יש תקלה או נקודת תורפה– וכך גם למנעולים. למה? זה פשוט מאוד! אף אדם איננו מושלם לא משנה כמה מוכשר או גאון הוא יהיה. לכן, כל אדם או חברה שמתכננים מנעול – לא תמיד מודעים לנקודות התורפה של המנעול או איך אפשר לפרוץ אותו. הטכנולוגיה בכלל ויצירת מנעולים בפרט, מתקדמים כך שכל דגם חדש יותר טוב יותר מהקודם כי אין לו את נקודת התורפה של הקודם.

כלומר, ייצור סוג חדש או דגם משופר של מנעול – נועד לענות על הקלות שהיה ניתן לפרוץ אליו. כל מנעול חדש – נבדק על ידי פורצים עד אשר הם מצליחים למצוא את נקודת החולשה שלו ולפרוץ אליו – ואז ממציאים מנעול חזק יותר וחוזר חלילה.

מה צריך לקחת בחשבון בעת קניית מנעול?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה איזה מנעולים אנו קונים ולכן עולה השאלה מה חשוב אצל המנעולים הללו? אם כן מנעולן ברמת השרון יגיד לכם כי קודם כל אתם צריכים לבחון את מורכבות המנעולים ולוודא כי יהיה קשה לפרוץ אותם.

לצד זאת, כדאי לבחון גם את התחזוקה שיש לעשות למנעולים והאם יש לשמן אותם או לטפל בהם כל כמה חודשים. אין ספק כי יש גם משמעות אדירה לשאלה כמה המנעולים עולים והאם הם יקרים או לא. כדאי גם לבחון האם המנעולים ננעלים אוטומטית כאשר אנו סוגרים את הדלת וזאת מכיוון שאם זה כך אנו יכולים להינעל מחוץ לבית.

איזה סוגי מנעולים הם הסוגים הטובים ביותר לבתים

יש מספר רב של סוגי מנעולים:

  • מנעול דיגיטלי ברמת השרון
  • מנעול מכני ברמת השרון
  • מנעול צילינדר ברמת השרון


השוני בין סוגי מנעולים אלו הוא במנגנון הנעילה והפתיחה שלהם. מנעול צילינדר הוא המנעול הנפוץ ביותר בדלתות בתים בישראל והוא גם מנעול ישן יחסית למנעול דיגיטלי. מנעול מכני ומנעול דיגיטלי נפוצים יותר כדרך נעילה של כספות (גם של כספות ביתיות וגם של כספות מוסדיות).

פורץ מנעולים מיומן ברמת השרון ידע לפרוץ את כל סוגי המנעולים שהזכרנו. אם אתם זקוקים לשירות פריצת מנעולים – חשוב שתזמינו מנעולן ברמת השרון שעובד בשבת ויוכל להיות זמין לתת לכם שירות בכל דקה.

מנעולן – המומחה הגדול ביותר למנעולים

עליכם להבין ולדעת כי מנעולן ברמת השרון הוא המומחה הגדול ביותר למנעולים שקיים. לכן כל החלטה בנוגע למנעול בין אם זה קניית מנעול או החלפת מנעול לבית, לרכב או למשרד יש להתייעץ עם מנעולן מומחה וכך להבטיח כי נעשה את ההחלטה הטובה ביותר לגבי המנעול שאנו קונים או מחליפים.

איזה שירותים זוהר מנעולן ברמת השרון מציע

זוהר המנעולן הוא מנעולן שעובד בכל אזור גוש דן והסביבה. הוא ראה את כל סוגי המנעולים והתקין ופרץ את כל סוגי הכספות. הוא יודע לומר בכנות האם הוא יצליח לעזור לכם או לא בפריצה או התקנה של מנעול והוא יכול להמליץ לכם ולסייע בקנייה של כספת או מנעול לבית. זוהר הוא מנעולן מקצועי מאוד ויש לו ניסיון רב.
בין השירותים שזוהר מספק:

  1. התקנה של עינית דיגיטלית
  2. התקנת קודן מכני
  3. התקנת דלת חכמה
  4. שכפול מפתחות לכל מבנה
  5. התקנת מחזיר שמן
  6. התקנת ידית בהלה
  7. החלפת צילינדר
  8. החלפת מנעולים
  9. פריצת מנעולים


בין שירותים אלו השירותים של החלפת צילינדר, התקנת קודן מכני, התקנת דלת חכמה, וגם שכפול מפתחות יכולים להועיל במיוחד ולהיות נחוצים בעת מעבר דירה או בית. שירותים אלו יכולים לסייע לכם לשמור על הפרטיות והבטיחות בבית שלכם.
בשונה מהרבה בעלי מקצוע אחרים – זוהר זמין 7\24 ללקוחות שלו ברמת השרון. זוהר הוא מנעולן שעובד גם בשבת ברמת השרון. פנו כבר עכשיו לזוהר והוא יוכל לייעץ לכם איזה מנעולים להתקין בדלתות הבית ולספק לכם שירות מותאם אישית – זוהר פורץ מנעולים ברמת השרון 052-4175228