נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

התקנת סגר עליון

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » סוגי שירותים » התקנת סגר עליון

התקנת סגר עליון יכולה להפוך כל דלת לדלת בטוחה יותר שקשה לפרוץ אותה. סגר עליון זה סוג של מנעול ששמים מעל לידית של הדלת מתחת למשקוף הדלת – ואז ניתן לנעול את הדלת באופן הרמטי מתוך פנים החדר. לא נהוג להתקין את סוג המנעול הזה על החלק החיצוני של דלתות.

התקנה של מנעול מסוג זה מתאימה לכל סוגי הדלתות – אך אם יש לכם דלת העשויה ברובה מזכוכית מלאכת ההרכבה של המנעול הופכת להיות יותר מאתגרת ודורשת יתר דיוק.

בכלל עבדותו של בעל מקצוע שבא להתקין או לתקן לכם דלת או מנעול או חלק בהם – חייבת להיות מדויקת מאוד ועדינה עד הסנטימטר האחרון. תיקון לא נכון ולא מדויק יכול לגרום לדלת להתפרק או לשבת טוב על הצירים שלה.

הדיוק עצמו לא נעשה לפי מה שנראה לאיש מקצוע אלא לפי מדידות מדויקות של כל חלק בדלת ובמנעול והתאמה מלאה שלהם אחד לשני בעת ההתקנה שלהם. רק עבודה יסודית של תיקון או התקנת הדלתות בבית שלכם – תישאר ותשמש אותכם באיכות גימור גובה לאורך שנים רבות מבלי שתצטרכו להזמין תיקון או החלפה של הדלת כל שני וחמישי.

התקנת סגר עליון בדלת פלדלת

תיקון סגר עליון לדלת

תיקון סגר דלת עליון על ידי בעל מקצוע יאפשר לכם לתקן את המנעול סגר עליון של הדלת במקום שתשקיעו הרבה כסף בהחלפה שלו במנעול חדש. התיקון של המנעול יכול להיות כל אחד מהתיקונים הבאים או כמה מהם –

  • שימון הצירים של המנעול
  • החלפת הצילינדר של המנעול
  • תיקון המפתחות של המנעול
  • תיקון גוף המנעול מבחוץ
  • תיקון חולדה שיש במנעול
  • תיקון מנגנון המנעול


לא תמיד התקלה או הנזק שיש בסגר היא במנעול עצמו – יש גם תקלות שהמקור שלהן הוא בדלת עצמה, בשלד שלה, בידית או במשקוף.

מנעול עליון מולטילוק

פריצת סגר עליון בדלת

פריצת סגר עליון לדלת יכולה לסייע לכם לחלץ את עצמכם כאשר אתם נועלים את עצמכם בחדר עם סגר עליון ואז המנעול נתקע ואין לכם איך לצאת.
בשביל שפורץ מנעולים או מנעולן יוכלו לבצע את משימת הפריצה של הסגר הם חייבים לדעת שמבחינה חוקית יש להם רשות לכך. מנעולן יכול לקבל אישור חוקי לפרוץ מנעול ובכלל זה גם סגר עליון רק מבעל הנכס, מהמשטרה או משוכרי הנכס או מי שמשתמש בו בפועל או אם מדובר בדיני נפשות והצלה של חיים.
בכל מקרה אחר אסור לבעלי מקצוע לפרוץ את המנעול.

באיזה דלתות אפשר להתקין סגר עליון?

למעשה אפשר להתקין סגר עליון כמעט בכל דלת חיצונית או פנימית בתוך הבית. תמיד ההתקנה של הסגר תהיה בחלק הפנימי של הדלת ולא בחלק החיצוני שלו. כאשר אתם רוצים להזמין בעל מקצוע שיתקין לכם את המנעול המסוים הזה – כדאי שלפני שהוא בא לבצע את העבודה –

  1. תצלמו את דגם הדלת ומאיזה חומר גלם היא בנויה (עץ, פלדה)
  2. תמדדו את מידות הדלת
  3. תמדדו את מידות המשקוף והמסגרת של הדלת
  4. תבדקו מאיזה חומר הקיר הפנימי והקיר החיצוני שהדלת ניצבת לידו עשוי (קשה יותר להתקין סגר עליון בדלת שהקיר התומך בה הוא קיר בטון וקל יותר להתקין סגר עליון בדלת שהקיר התומך בה בנוי מגבס או עץ)
התקנת סגר עליון

למי מומלץ להתקין סגר עליון בביתו

איך תוכלו לדעת אם כדאי לכם להתקין סגר עליון? למעשה בתקופה המאיימת והמפחידה בה אנחנו חיים מבחינה כל אחד ואחת יכולים להרגיש בטוח יותר אם יהיה להם בדלתות של הבית שלהם סגר עליון.
מנעול מסוג זה יכול להתאים במיוחד לבתים שיש בהם ילדים קטנים – בגילאי היסודי שאנחנו לא רוצים שתהיה להם יכולת פשוט לסובב מפתח ולצאת החוצה לרחוב לבד (לפעמים יש ילדים שיוצאים החוצה מהבית לבד בגלל שעמום או בעת ריב עם ההורים וזה מאוד מסוכן להם לבד ברחוב!).

סגר עליון תעניק לכם תחושת ביטחון

התקנה של סגר עליון תוכל להפוך גם את הבית שלכם לבטוח יותר. בית שיש בו אמצעי נעילה ומיגון רבים הוא בית שקשה יותר לפרוץ אליו. החשש של כולנו מפני פריצות הוא מובן ולכן חשוב שלא ניכנע לחרדות ולחששות אלא נחליט ביחד איך הכי נכון לנו להתמודד איתם כך שננהל אותן והן לא ינהלו אותנו.

אחת הדרכים לנהל את הפחדים שלנו – היא למצוא להם פתרון "הגיוני". הפתרון ההגיוני ביותר לפחד שיש לאנשים מכך שיפרצו להם הביתה – הוא להתקין סוגים שונים מנעולים ומערכות הגנה.

זוהר המנעולן מומחה בהתקנת סגר עליון

זוהר המנעולן הוא האיש שלכם להתקנה, תיקון ופריצה של סגר עליון לדלת. זוהר הוא מנעולן מנוסה מאוד ואמין במיוחד. הוא עובד בכל אזור השרון הצפוני, השפלה וגוש דן. בין השאר הוא מעניק שירות בערים:

  • נס ציונה
  • רמת גן
  • גבעתיים
  • ראשון לציון
  • לוד
  • רמלה
  • בת ים
  • חולון
  • סביון


וזוהי רק רשימה חלקית – של הערים בהם זוהר מעניק שירות.
כדאי לכם לשכור את השירותים המקצועיים של זוהר, כי הוא איש מקצוע מומחה שלמד שנים רבות את רזי המקצוע ויש לו שיטות מוצלחות במיוחד לביצוע התקנה, פריצה או תיקון של סוגי מנעולים רבים וצילינדרים כולל של מנעול מסוג סגר עליון.

זוהר מעניק שירותים רבים כולל: התקנת מחזיר שמן, התקנה של עינית דיגיטלית, התקנת קודן מכני, התקנת ידית בהלה, התקנת דלת חכמה, החלפת צילינדר, התקנת עינית דיגיטלית, החלפת דלתות, תיקון דלתות, החלפת מנעולים, פריצת מנעולים ועוד…. .