נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

התקנת מנעול חכם

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » סוגי שירותים » התקנת מנעול חכם

מנעולים יכולים להפוך את החיים של כולנו לבטוחים ופשוטים יותר. ככל שהטכנולוגיה האנושית מתקדמת והיא יוצרת מנעולים מתוחכמים יותר – כך גם יש יותר אנשים שמוצאים דרכים לפרוץ אותם. שיא הטכנולוגיה בתחום המנעולים הוא מנעול חכם. מנעול חכם הוא מנעול שיש בו מנגנון נעילה "חכם" כלומר לא פותחים אותו רק באמצעות מפתח ותו לא.

התקנת מנעול חכם יכולה להפוך את הבית שלכם להרבה יותר בטוח. מנעולים חכמים הם מנעולים שחשוב להתקין אותם רק בעזרת בעל מקצוע מומחה שזה תחום העיסוק שלו. שימו לב! לא כל מנעולן יודע להתקין, לתקן או לפרוץ מנעולים חכמים כי לא כל אחד עבר הכשרה מתאימה לכך. 

מה זה מנעול חכם?

מנעול חכם הוא מנעול שניתן לפתוח אותו בעזרת רשתית העין או טביעת אצבע. יש מנעולים חכמים שניתן לפתוח אותן גם באמצעות אמצעים אחרים כמו למשל גישה רחוקה מהמחשב או מהפלאפון החכם או באמצעות קודים אישיים.

בשביל שמנעולן יהיה מסוגל להתקין מנעולים חכמים הוא חייב להיות מעודכן בכל החידושים הטכנולוגיים שיש בתחום של המנעולים החכמים. כבעל מקצוע שאחראי על התקנה ותיקון של מנעולים חכמים מנעולן חייב כל הזמן להמשיך וללמוד ולהתקדם הלאה ביחד עם הטכנולוגיה שצועדת קדימה.

יתרונותיו של מנעול חכם

יש הרבה יתרונות למנעולים חכמים. מנעול חכם הוא:

  • מנעול שקשה יותר לפורצים לפרוץ אותו
  • מנעול שיש בו פחות תקלות מכניות
  • מנעול חדש ואיכותי יותר


היתרון המרכזי ביותר של מנעולים חכמים הוא שהם יכולים לאפשר לכם להרגיש בטוחים ולדעת עד כמה שאפשר ניתן לדעת זאת שלא ניתן לפרוץ לבית שלכם "באמצעים רגילים". בשביל לפרוץ מנעול חכם פורץ צריך להשקיע הרבה יותר מאמץ ואנרגיה ולכן רוב הסיכויים שהוא יוותר על פריצה לבית שמותקן בו מנעול חכם

התקנת מנעול חכם

כאשר מתקינים מנעול חכם ניתן לחבר אותו למערכת של בית חכם. בית חכם הוא בית שניתן לנהל אותו דרך הרשת האלחוטית של האינטרנט מכל מקום בארץ ובעולם באמצעות הפלאפון החכם. אם אתם רוצים להתקין מנעול חכם כדאי לכם לחבר אותו לפלאפון החכם שלכם.

ניתן לחבר את המנעול החכם בעת ההתקנה למערכת מצלמות במעגל סגור בפנים ומחוץ לבית ואז תוכלו בכל רגע נתון מכל מקום בו אתם נמצאים (בבית או בעולם) לדעת מי נמצא בבית שלכם או מחוצה לו.

תיקון מנעול חכם

תיקון מנעול חכם דורש מקצועיות רבה. בשביל לתקן את המנעול החכם חשוב קודם כל לברר מה התקלה שגורמת לא לעבוד כמו שהוא צריך. התקלות שיכולות להיות במנעולים חכמים יכולות להיות:

  1. קשורות לטכנולוגיה או לתקשורת של המנעול עם מערכת האינטרנט או הפלאפון החכם שלכם.
  2. קשורות למנגנון המכני של המנעול (למשל לצילינדר או למחזיר השמן בו).


הצעד הראשון שעליכם לעשות כאשר יש תקלה במנעולם החכם שלכם הוא לצלם את המנעול ואת המספר דגם שלו ולשלוח את זה לבעל המקצוע שאתם רוצים שיתקן לכם את התקלה.
לפי התמונות וסוג הדגם של המנעול בעל המקצוע יוכל לומר לכם האם הוא עובד אם סוג כזה של מנעולים ופעמים רבות הוא גם יוכל לדעת מהן התקלות הכי שכיחות במנעולים מסוג זה.

פריצת מנעול חכם

פריצת מנעול חכם היא לא עניין של מה בכך. בשביל לפרוץ מנעול חכם הפעלת כוח לא תעזור ברוב המקרים אלא שימוש במחשבה ובידע טכנולוגי. בכלל פריצה של כל סוגי המנעולים דורשת מיומנות מקצועית ולא הפעלת כוח – שיכול לגרום לנזק רב ומיותר למנעול ולדלת שהוא נועל.

פריצה של מנעול חכם יכולה להתבצע באמצעות אמצעים טכנולוגיים על ידי שינוי הקוד של המנעול או שימוש במערכת ההפעלה שלו – במידה והתקלה במנעול היא לא מכנית אלא בתקשורת שלו. כאשר התקלה במנעול היא בעלת אופי מכני יותר (כלומר שהוא תקוע או שאין בצירי המנעול מספיק שמן) ברוב המקרים לא יהיה ניתן לפרוץ אותו בלי להשתמש בכלי פריצה ייחודים.

בכל מקרה לפני שאתם מזמינים פורץ מנעולים שיפרוץ את המנעול החכם שלכם – כדאי לכם לנסות לברר מה סוג התקלה במנעול כי אז תדעו טוב יותר איזה סוג שירות אתם צריכים.

יתרונותיו של זוהר המנעולן בהתקנת מנעול חכם

זוהר המנעולן הוא מנעולן בעל יתרונות רבים. זוהר מעניק שירותים מקצועיים רבים כולל:
התקנת מנעול חכם, פריצת מנעול חכם, תיקון מנעול חכם, התקנת ידית בהלה, תיקון ידית בהלה, פריצת ידית בהלה, התקנת סגר עליון ועוד הרבה שירותים נוספים.

היתרון המרכזי של זוהר הוא שהוא בעל מקצוע ישר. אצל זוהר אין בערך או אולי ומילה שלו היא מילה. זוהר מקפיד להיות כנה מול הלקוחות שלו בתהליך העבודה ולהסביר להם בפירוט מהו השירות שהוא נותן להם. הוא מקפיד להגיע לכל לקוח כמה שיותר מהר שהוא יכול. זוהר עובד גם בימי שבת וגם לאורך כל שעות היום והלילה. אם אתם קוראים לזוהר בשעה 3 בבוקר או 3 בצוהריים – אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מענה.

אחד השירותים היותר ייחודים שזוהר מעניק הוא שירות התקנת מנעולים חכמים. זוהר לא רק מתקין מנעולים חכמים הוא גם יודע לתקן אותם ולפרוץ אותם. שירות זה הינו שירות ייחודי ומקצועי מאוד ולא כל בעל מקצוע יודע לספק אותו.

כאשר אתם שוכרים את השירותים של זוהר בכל אחד מאזורי השירות שלו (גוש דן, השפלה, אזור השרון הצפוני) אתם יכולים לדעת שתקבלו שירות אמין, מקצועי ומדויק.
אם יש לכם תקלה, שאלה או צורך בהתקנה של מנעול חכם – צרו עוד היום קשר עם זוהר המנעולן ותקבלו מענה וסיוע באופן מידי.