נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

התקנת עינית דיגיטלית

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » סוגי שירותים » התקנת עינית דיגיטלית

התקנת עינית דיגיטלית היא אינה דבר פשוט ולכן אנו ממליצים לכם לפנות אל מנעולן מומחה אשר יתקין את העינית. אם אתם רוצים שהעינית תעבוד כמו שצריך, אם אתם רוצים עינית איכותית, אם אתם רוצים הרגשה של ביטחון ובית פנו אל המנעולן הטוב ביותר וכך תוכלו לישון בשקט בלילה בידיעה שיש עליכם הגנה מלאה ובידיעה שאיש לא יעמוד מחוץ לדלת מבלי שתדעו מי הוא וזה חשוב מאוד.

הטכנולוגיה לא מפסיקה להתפתח ומי שנשאר מאחור פשוט לא ייהנה מאיכות חיים גבוהה ויפגע בצורה חמורה. למשל מובילאיי מגנה עלינו מפני תאונות בכביש ומורידה את הסיכון של תאונה בצור ניכרת.
פיתוח טכנולוגי לא פחות חשוב הוא עינית דיגיטלית המאפשרת לנו לראות מי נמצא מחוץ לדלת בקלות וללא חשש שמא מי שנמצא בצד השני יראה אותנו. לכן ההמלצה לכל משפחה היא להתקין עינית דיגיטלית וליהנות מביטחון אישי גדול יותר תודות לעינית.

עינית דיגיטלית היא עינית שניתן לחבר אותה למסך של הפלאפון החכם שלכם או למסך המחשב שלכם או הטלוויזיה שלכם ואז אתם יכולים לראות ממכשירים אלו (גם אם אתם לא בבית) מי בדיוק רוצה להיכנס לבית שלכם.

למה אתם חייבים להתקין עינית דיגיטלית

כדאי להתקין עינית דיגיטלית כי זה יכול לסייע לכל אחד להרגיש בטוח יותר. עינית דיגיטלית היא עוד אמצעי בטיחות חשוב שכדאי דווקא בימים מתוחים אלו להשתמש בו. אם אתם רוצים להתקין עינית מסוג זה כדאי לכם להתייעץ עם איש מקצוע אמין שידע לומר לכם את כל היתרונות והחסרונות של כל דגם עינית. איש מקצועי יוכל לסייע לכם גם אם תצטרכו שירות של תיקון עינית דיגיטלית או שירות של פריצת עינית דיגיטלית.

התקנה זו היא ההבדל בין מי שחושב באופן מודע איך להפוך את הבית שלו למקום בטוח ונעים יותר ובין מי שלא שם לב לפרטים אלו. אם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לבטוח יותר כדאי לכם לשאול איש מקצוע איך בדיוק תוכלו לעשות זאת עם התקציב הכספי שאתם יכולים להשקיע בפרויקט מסוג זה.

אבטחת הבית ומיגון שלו לא חייבים לעלות אלפי או עשרות אלפי שקלים ולכן הכי טוב שפשוט תבררו מול איש מקצוע מה אתם יכולים לעשות.

התקנת עינית דיגיטלית

מי צריך עינית דיגיטלית?

למעשה לכל אחד כדאי להתקין עינית דיגיטלית. לאנשי מקצוע שחשוב להם לשמור על פרטיות הלקוחות שלהם כמו רופאים פרטיים, עורכי דין, מטפלים רגשיים וכדומה – מומלץ במיוחד להתקין עינית מסוג זה. העינית תוכל לאפשר להם להחליט מי יכנס למשרד שלהם ומתי. גם אנשים פרטיים יכולים לבחור להתקין עינית מסוג זה בדלת הכניסה לבית שלהם.

אם חוויתם פריצות וגניבות רבות בשכונה שלכם או אם היו הרבה מקרי אלימות באזור המגורים שלכם – כדאי לכם להתקין את העינית בדלת שלכם ולעשות עוד מספר פעולות נוספות שיגברו את הבטיחון שיהיה לכם בבית בפועל.

איפה כדי להתקין אותה

השאלה איפה בבית באיזה דלת כדאי להתקין עינית דיגיטלית. כעקרון כדאי לכם להתקין עינית מסוג זה בדלתות החיצוניות של הבית – כלומר בדלת הכניסה ודלת היציאה מהבית. התקנה זו תאפשר לכם לחוש הרבה יותר בטוח בבית הפרטי שלכם.

ניתן להדפיס את כל הסוגים של העיניות בכל סוגי הבתים מבתי קרקע פרטיים ועד דירות בבנייני דירות גדולים. חשוב לדעת שיש חברות ביטוח שמתנות את מתן הביטוח לעסק שלכם או לרכוש הפרטי שלכם (למשל אם יש לכם יצירת אמנות יקרה או תכשיטי יהלום) בכך שתאבטחו את הבית באמצעים ספציפיים כמו למשל עינית דיגיטלית, כספת מדגם מסוים ועוד אמצעים נוספים.

איך אפשר להגן על הבית בצורה הטובה ביותר

אין ספק כי אנו חיים בתקופה לא פשוטה לישראל בה יש יותר עבירות פליליות כמו פריצות לבתים או משרדים והמצב הביטחוני לא מזהיר. זה משפיע על כל משפחה ויש המון משפחות אשר הילדים לא ישנים טוב בלילה פשוט בגלל פחד.

אז מה אפשר לעשות בכדי להתמודד עם הפחד הזה? אם כן אתם צריכים להבין כי ככל שתתקינו מנעולים יותר טובים כך תהיו יותר בטוחים. לא רק זאת אלא שמנעולים טובים יגנו עליכם בצורה מושלמת ויעניקו לכם שקט וכך הילדים שלכם יהיו יותר רגועים וזה ירגיע אותם ואתכם ולכן מנעול מצוין הוא צורך אמיתי שאסור לוותר עליו.

עינית דיגיטלית לא תוכל להבטיח את הביטחון שלכם באופן מוחלט. אבל היא כן תוכל לסייע לכם להרגיש בטוחים יותר וגם להרגיש שהילדים שלכם בטוחים יותר.

זוהר המנעולן אודות

עינית דיגיטלית תחזק את הביטחון שלכם

אך לא די להתקין מנעולים מעולים יש גם להתקין דלתות מעולות ואמצעים אלקטרוניים כמו קודן או עינית דיגיטלית. עם האמצעים הללו תהיה לכם הגנה מלאה על הבית ובאמת תוכלו לישון טוב בלילה. האמצעים הללו לא יקרים באופן יחסי אך הם דורשים התקנה עם מומחה למנעולים ודלתות ולכן פנו בחכמה אל מומחה כזה.

השירות של זוהר המנעולן להתקנת עינית דיגיטלית

אם אתם רוצים להתקין עינית דיגיטלית כדאי לכם להזמין את זוהר המנעולן שיתקין, יתקן או יפרוץ לכם עינית דיגיטלית בבית או במשרד שלכם. זוהר הוא איש מקצוע אמין והוא מקפיד להעניק שירות אדיב וישר לקהל הלקוחות שלו.

זוהר מתייחס לכל לקוח ולכל עבודה שיש לו ברצינות והכבוד הרבים ביותר. לזוהר ניסיון רב בביצוע כל סוגי העבודות שקשורות למנעולים או למנעולים דיגיטליים, הוא עובד 24 שעות ביממה לאורך כל ימות השבוע כולל ימי שישי ושבת.