נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בבאר יעקב

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בבאר יעקב

זוהר הוא מנעולן בבאר יעקב יכול לספק לכם מגוון רחב מאוד של שירותים. את כל השירותים שזוהר מציע הוא מבצע במהירות, מקצועיות ועבודה יסודית ואמינה. בין השירותים השונים שזוהר המנעולן מציע:

  • התקנת עינית דיגיטלית לדלת
  • התקנת דלת חכמה
  • תיקון מנעול תקול
  • התקנה ותיקון של צילינדר בדלתות
  • פריצת מנעולי דלתות
  • פריצה לכספות


כאשר אתם שוכרים את השירותים של זוהר המנעולן אתם יכולים לדעת בוודאות שתקבלו שירות טוב והפנייה שלכם תקבל מענה מקצועי. זוהר מקפיד לעבוד באופן יסודי והוא לא מעגל פינות. הוא מקצוען אמיתי!

מה כדאי לשאול את המנעולן בבאר יעקב

עליכם להבין כי השיחה הראשונית עם המנעולן היא קריטית מכיוון שזו הדרך הטובה ביותר להבין עם מי יש לכם עסק והאם כדאי לכם להזמין אותו או מנעולן אחר.
קודם כל כדאי לשאול את המנעולן כמה הוא גובה על העבודה שאנו רוצים שיעשה. לאחר מכן כדאי לשאול את המנעולן תוך כמה זמן הוא יגיע אלינו.

לבסוף כדאי גם לשאול את המנעולן האם יש לו תעודת הכשר ממשטרת ישראל (תעודת יושר) וזאת בכדי להבטיח כי הוא בעל מקצוע אמין ומומחה אמיתי לפריצות מנעולים. פורץ מנעולים בבאר יעקב יוכל לסייע לכם באופן מדויק, מהיר ומקצועי.

אל תוותרו על תעודת הסמכה רשמית של המנעולן

כאשר אתם פונים אל מנעולן בבאר יעקב כדאי לכם לבחון האם יש למנעולן תעודת הכשרה רשמית. עליכם להבין כי התחום של מנעולנות זה מקצוע שלומדים ממש כמו ראיית חשבון או הנדסה.

מנעולן שאין לו תעודת הכשרה רשמית ממוסד מוכר הוא מנעולן שלא כדאי לפנות אליו. כיום זה לא בעיה לברר את הפרטים הללו והאם יש למנעולן תעודה רשמית או לא. לזוהר המנעולן יש הכשרה רשמית והוא למד את המקצוע של פורץ מנעולים ומנעולן באופן רשמי ומקצועי.

למה לכתוב את קוד הכספת שלכם זה לא צעד חכם

אין ספק כי פעמים רבות אנו נזמין מנעולן בשביל שהוא יפרוץ לנו כספת שאנחנו לא מצליחים לפתוח. כיום זה נפוץ מאוד להחזיק כספת מכל סוג או גודל בבתים פרטיים או במשרדים ולכן זה גם נפוץ מאוד שכספות אלו ננעלות.

כמובן שחשוב לעשות הכול בכדי להבטיח כי לא תינעל לנו הכספת אבל וזה אבל גדול וחשוב בשום פנים אל תשמרו את קוד הכספת ליד הכספת. עליכם להבין כי פריצות הן עניין שבשגרה בישראל ואם אתם משאירים את הקוד קרוב לכספת יש סיכוי גדול מאוד שהפורץ יעלה על זה ויצליח להיכנס לכספת שלכם עם הקוד וזה כמובן אסון גדול.

האם אפשר לפרוץ כספת לבד

אם ננעלה לכם הכספת, עולה השאלה האם אתם צריכים להזמין מנעולן מקצועי או לנסות לפרוץ אל הכספת לבד? לבד יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי לפרוץ לכספת ורק מנעולן מומחה יכול לפרוץ לכספות וזה משהו שכדאי להבינו אם אתם רוצים לחזור ולהשתמש בכספת לאחר הפריצה. במקום לנסות לפרוץ לבד את הכספת הזמינו שירות של פורץ מנעולים בבאר יעקב – כמו זוהר המנעולן.

למה חשוב לבחור מנעולן בבאר יעקב בשבת

בשונה מהרבה מאוד בעלי מקצוע מנעולן זה מקצוע שיש צורך בו בשעות וימים לא שגרתיים. אף אחד לא יכול לתכנן להזמין כמה ימים מראש מנעולן – כי לרוב שוכרים את השירותים שלו כאשר תקלה לא צפויה מתרחשת. כך למשל הרבה אנשים מזמינים מנעולן כאשר המפתחות הולכים להם לאיבוד או כאשר הם לא מצליחים לפתוח את הדלתות בבית או הכספת שלהם. פעמים רבות נזדקק לשירות של המנעולן דווקא ביום שבת.

כדאי לא לדחות הטיפול בתקלה עד יום ראשון ולכן מומלץ להזמין מנעולן בבאר יעקב בשבת. זוהר המנעולן מספק שירותים בבאר יעקב בסביבתה גם בימי שבת ובלילות.

איך זוהר מנעולן בבאר יעקב יכול לעזור לכם

זוהר המנעולן הוא איש מקצוע בעל רמת אמינות גבוה מאוד. היתרון של זוהר על פני מנעולנים אחרים הוא היושר המקצועי והאישי שלו. זוהר מקפיד להיות כנה עם הלקוחות שלו ולהסביר להם את התקלה שיש להם במנעולים ולהציג בפניהם את כל אפשרויות התיקון שהוא יכול להציע לתקלה זו. זוהר מדבר עם הלקוחות בגובה העיניים.

לעיתים בתחום של החלפת צילינדר אפשר לבחור להחליף את הצילינדר הקיים בצילינדר איכותי מאוד שהוא גם יקר יותר או בצילינדר זול יותר – שגם האיכות שלו בהתאם. זוהר מסביר זאת ללקוחות שלו ונותן להם לבחור את מה שנכון להם. הוא מקפיד להתייחס לכל לקוח בכבוד ולא לשפוט אותו או להתנשא מאליו.

בסופו של דבר, אם אתם מחפשים מנעולן בבאר יעקב – זוהר המנעולן הוא האיש שחיפשתם. זמן התגובה של זוהר לקריאות הוא מהיר. כאשר זוהר מגיע לבית הלקוח או לעסק שלו הוא מסביר פנים, ידידותי ומנומס. הוא מקפיד לכבד את בעלי המקום ואת המרחב שלהם. זוהר מקפיד לשמור על פרטיות ודיסקרטיות הלקוחות שלו באופן מלא ללא יוצא מן הכלל!

יש לכם בעיה עם המנעולים בבית? הכספת לא נפתחת? הדלת תקולה ולא זזה? פנו כבר עכשיו לזוהר המנעולן והוא ישמח לבדוק האם יוכל לתת לכם מענה הולם ולסייע לכם.
חייגו עכשיו לזוהר המנעולן 052-4175228