נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

התקנת מנעול כספת

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » סוגי שירותים » התקנת מנעול כספת

לכל אדם יש דברי ערך יקרים מאוד אשר הוא מפחד שיגנבו או שישדדו אותם ממנו. אלו יכולים להיות תכשיטים, כסף, זהב או כל דבר אחר בעל ערך.
על רקע זה עולה השאלה איך אנו יכולים להגן על דברי הערך הללו ולמנוע את גניבתם? כספת בבנק היא מאוד יקרה ולא רק זאת אם נאחסן את דברי הערך בבנק הם לא יהיו זמינים אלינו ואנו נתקשה להשיגם בקלות. לכן ההמלצה הכי טובה שאנו יכולים לתת לכם היא להתקין כספת בבית שלכם.

אם אתם מתקינים כספת אתם צריכים גם לפנות למנעולן אשר יבצע התקנת מנעול כספת. עליכם להבין כי ההתקנה של המנעול היא קריטית וזאת מכיוון שללא מנעול טוב הכספת תהיה פרוצה לכל דכפין. לכן אנו מציעים לכם לבחור מומחה אמיתי לכספות אשר יודע להתקין מנעולים כמו שצריך וכך חפצי הערך שלכם יהיו מוגנים ואתם תוכלו לישון בשקט בלילה.

התקנת מנעול כספת מתבצעת לרוב על ידי בעל מקצוע שזו המומחיות שלו. ההתקנה של המנעול וסוג המנעול שמתקינים תלויה בסוג הכספת וגם בתקציב שאתם מעוניינים להשקיע בכך. ככל שהכספת מתוחכמת יותר וככל שהמנעול שבחרתם הוא מתוחכם יותר – כך מחיר ההתקנה של המנעול יהיה גבוה יותר בהתאם לכך.

התקנת מנעול כספת עליון

פריצת מנעול כספת

פריצת מנעול כספת היא לדבר שכל בעל מקצוע יכול לבצע. אם אתם זקוקים לשירות של פריצה לכספות הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לצלם למנעולן את הכספת שלכם ואת סוג המנעול שלה. דרך הצילום בעל המקצוע יוכל להבין איך בדיוק הוא יוכל לפרוץ את הכספת ואיזה כלי עבודה הוא צריך בשביל לעשות זאת.

תיקון מנעול כספת

תיקון מנעול כספת יכול לאפשר לכם לחסוך קנייה של כספת חדשה ולהמשיך ולהשתמש באותה הכספת שיש לכם כבר. בשביל שהתיקון של המנעול יהיה מהיר:

  1. פנו לבעל מקצוע שהמומחיות שלו היא תיקון מנעולי כספות.
  2. צלמו לבעל המקצוע את הכספת שלכם (כולל מספר וסוג הדגם שלה) וגם את המנעול שלה.
  3. בעל המקצוע יוכל דרך הצילום של התקלה ודרך זיהוי מספר וסוג הדגם של הכספת להביא את כל כלי העבודה והחלקים החלופיים שהוא צריך בשביל לתקן לכם את הכספת.
מנעול כספת

איזה סוגי כספות יש

רוב האנשים לא מודעים לכך אבל יש הרבה מאוד סוגים שונים של כספות. קודם כל החלוקה הראשונית של כספות לקבוצות היא:

  1. כספות גדולות שמשתמשים בהן במוסדות ציבורים (בתי חולים, מפעלים, משרדי ממשלה וכדומה…).
    כספות אלו הן גדולות יותר מכספות שמשמשים בהם אנשים פרטיים בבית שלהם.
  2. כספות לאנשים פרטיים


חוץ מחלוקה ראשונית זו חשוב להבין שיש עוד הרבה מאוד סוגים של דגמי כספות שונים כמו –

  • כספת מכנית
  • כספת דיגיטלית
  • כספת ביומטרית
  • כספת עם קודן
  • כספת ששקועה בקיר
  • כספת ששקועה ברצפה


כאשר אתם באים לבחור איזה כספת תקנו לבית שלכם חשוב שתתייעצו עם מומחה לכספות – תגידו לו מה הצורך שלכם מהכספת (מה תרצו לאחסן בה) ואיזה סכום תוכלו להשקיע בקנייה ובהתקנה שלה ולפי זה הוא ידע להמליץ לכם איזה סוג כספת הכי כדאי לכם לקנות.

האם אפשר להתקין שבב על מפתח למנעול כספת

מנעולן לא מטפל רק בכספות אלא גם במנעולים של בתים ומשרדים. כל מומחה למנעולים יגיד לכם כי איבוד מפתחות זה בעיה רצינית. אין אדם אשר לא איבד מפתח בעבר ואז אין ברירה אלא להזמין מומחה למנעולים.

אז איך אפשר להימנע מאיבוד מפתחות וקריאה למנעולן? אם כן אנו מציעים לכם לשים שבב אלקטרוני על המפתחות שלכם ולחבר את השבב לסמאטרפון או לפלאפון ואז לאתר את המפתח בקלות. השבב הזה הוא לא יקר והוא יקל מאוד על חייכם.

אם אתם מחליטים לא להתקין את השבב שימו את המפתחות על מחזיק מפתחות עם עוד מפתחות וכך יהיה לכם יותר קשה לאבד את המפתחות מכיוון שיהיו הרבה מהם.
בדיוק כמו שאתם רוצים להתקין שבב על מפתחות הבית או המשרד שלכם, כך כדאי לכם גם להתקין שבב על מפתחות הכספת שלכם.

למה לבחור בזוהר המנעולן להתקנת מנעול כספת

אז אם אתם זקוקים לשירות התקנה, פריצה ותיקון של כספות יש איש אחד שמתאים למשימה וכדאי לכם לפנות אליו: זוהר המנעולן, הוא מנעולן מקצועי אמין, שמגיע מהר מאוד.

יש לו שנות ניסיון רבות בעבודה עם כספות והוא מקפיד לעבוד לפי כל הכללים והנהלים שצריך כאשר הוא בא להתקין, לפרוץ או לתקן לכם את הכספת הפרטית שלכם. זוהר עובד לאורך כל שעות היממה כולל בלילות וגם בשעות הבוקר המוקדמות.

זוהר מבצע התקנה, פריצה ותיקון של מנעול כספת גם בשבתות ובערבי שישי והוא מקפיד להגיב ולהגיע כמה שיותר מהר לכל קריאה של לקוח.