נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בפתח תקווה

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בפתח תקווה

מתי צריך את השירותים של מנעולן בפתח תקווה?

החיים טובים עד אשר אנו נתקלים בקושי ומגלים כמה הם יכולים לאתגר אותנו. זה יכול לקרות כאשר נגמר לנו המצבר או כאשר יש לנו תקלה בחשמל בבית אך הבעיה החמורה ביותר, זו המשפיעה עלינו בצורה ניכרת, היא כאשר אנו נתקעים מחוץ לבית או לרכב וננעלים מחוץ להם. כל מי שנתקע מחוץ לבית או לרכב עקב מנעול תקול יודע כי זו צרה צרורה.

הצרה הזאת יכולה להתרחש בכל זמן ובכל שעה משעות היום גם כאשר בחוץ יש חמסין לוהט או גשם זלעפות או בשלוש לפנות בוקר, במצב כזה אין לנו ברירה אלא להזמין מנעולן בפתח תקווה. לבד יהיה לכם מורכב יותר לפרוץ את המנעול ויכול להיות שתגרמו יותר נזק מאשר תועלת. בדיוק כמו שלא תתקנו לבד את הפלאפון החכם או תעשו ניתוח לעצמכם – כך גם חשוב שבעת מצוקה כאשר אתם מוצאים את עצמם ללא מפתח או גישה לבית בשל מנעול תקול – תזמינו מנעולן.

שירותי פורץ מנעולים בפתח תקווה

פורץ מנעולים בפתח תקווה יכול להיות גם מנעולן מקצועי. לרוב מי שהוא פורץ מנעולים הוא גם מנעולן.
השירותים שניתן לקבל מאיש מקצוע אמין ומנוסה כמו זהר המנעולן הם:

  • פריצת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • התקנת מנעולים לכספות
  • תיקון של דלתות
  • התקנת מנעול חכם
  • החלפת מנגנון המנעול בדלת
  • התקנת סגר עליון
  • התקנה של עינית דיגיטלית בדלת


כאשר אתם נתקלים בבעיה שאתם לא יכולים לפתוח את דלת הבית או המשרד שלכם – אל תשקעו בחוסר אונים! זוהר הוא מנעולן מקצועי והוא עובד 7\24 כולל בשבתות וערבי שישי. במקום להיכנס לחרדה ולחץ מיותרים – פשוט תזמינו את זוהר והוא יגיע לסדר את העניינים.

מה צריך לבחון בעת הזמנת מנעולן?

כאשר אתם מזמינים מנעולן בפתח תקווה שימו לב מה הזמינות שלו. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לחכות למנעולן שעות על גבי שעות מחוץ לבית או לאוטו ולכן כדאי לכם לברר מראש תוך כמה זמן הוא יגיע אליכם וכך להיות בטוחים כי לא תמתינו ותמתינו עד כלות הנשמה.

עוד חשוב לשים לב כאשר אתם מזמינים את השירות של מנעולן מסוים שאיש מקצוע זה הוא בעל תעודת יושר מהמשטרה. תעודת יושר היא תעודה שרק המשטרה יכולה להוציא. זוהי תעודה שמעידה שמי שמחזיק בה אין לו עבר פלילי משום סוג שהוא.

מנעולן בפתח תקווה בשבת 

בחיים כמו שאמרנו יש רק דבר אחד בטוח: כמעט תמיד הלא צפוי יקרה. בשביל שלא תהיו מופתעים ולא מוכנים במצב בו ננעלתם מחוץ לבית או שדלת הכניסה בבית שלכם טרוקה או נעולה – כדאי לכם תמיד לשמור את המספר של זוהר מנעולן בפתח תקווה בשבת בהישג יד.
חשוב גם לדעת שיכולות להיות הרבה סיבות למה דלתות לא נפתחות כולל:

  1. דלת טרוקה (דלת שהצירים שלה לא משומנים מספיק)
  2. דלת נעולה (דלת שהצילינדר בה ישן וחלוד ולא ניתן לפתוח אותה עם המפתח)
  3. מקרה בו המפתחות לדלת נשברו או הלכו לאיבוד
  4. מקרה בו המנעול החכם בדלת התקלקל (ואתם לא יכולים להיכנס)


בכל אחד ממקרים אלו זוהר המנעולן יכול לסייע לכם במהירות, מקצועיות ואמינות גבוה.

התקנת מנעול חכם בפתח תקווה

אם אתם רוצים להתקין מנעול חכם בבית – חשוב קודם כל שתבינו מה זה בעצם מנעול חכם? מנעול חכם, כשמו כן הוא. זהו מנעול בעל מנגנון אלקטרו-מכני. מטרת המנעול הוא שפעולות הנעילה והפתיחה של דלת הכניסה לבית שלכם תתבצע על ידי קבלת הוראות ממכשיר טכנולוגי מורשה (למשל פלאפון חכם, מחשב, טאבלט) או\ו באמצעות פרוטוקול אלחוטי ומפתח קריפטוגרפי (מפתח מצופן שלא ניתן לשכפל אותו). היתרון של המנעול החכם הוא בכך שהוא מאפשר לכם לפקח על הגישה לבית שלכם בזמן אמת וגם מתריע בזמן אמת במקרה שקורים אירועים חריגים כמו ניסיון פריצה למשל.

היתרון המרכזי של מנעול חכם הוא שהוא נותן לכם שליטה טובה יותר על הכניסה לבית שלכם. הוא יכול לאפשר לכם להרגיש בטוחים יותר בלילה או בעתות מלחמה ומצבים בטחונים מתוחים. המנעול יכול לאפשר לכם לישון טוב יותר בלילה בידיעה שיש מי ששומר עליכם. ניתן גם לחבר את המנעול החכם לחברת הבטחה או מוקד ביטחון שיקבלו את התרעות על מקרים חריגים בבית ויבואו לסייע לכם במקרה הצורך.

החלפת צילינדרים בפתח תקווה

שירות נוסף שכל מנעולן מבצע הוא החלפת צילינדר. החלפת צילינדרים היא למעשה אחת הפעולות הכי בסיסיות שמנעולן נדרש לבצע. נשמע פשוט לא? למעשה יש עשרות או מאות סוגים שונים של צילינדרים שנבדלים אחד מהשני באיכות ובמחיר. ככל שתבחרו לקנות צילינדר מורכב ואיכותי יותר – כך המחיר שלו יהיה בהתאם גבוה יותר. לרוב, המנעולן יכול להמליץ לכם איזה סוג צילינדר יכול להתאים לדלת ולצרכים שלכם ואז גם להתקין אותו.

זוהר מנעולן בפתח תקווה – האיש שלכם בכל שעה וזמן!

זוהר המנעולן הוא תמיד האיש הנכון בשטח בכל שעה ובכל זמן. זוהר זמין, נגיש ואמין ולכן ניתן לסמוך עליו שבכל פעם שתצטרכו עזרה בפריצה של מנעול, התקנה של מנעול או תיקון דלת – הוא יהיה שם בשבילכם. זוהר עובד גם בימי שבת ולמעשה לאורך כל השנה (למעט ימים בודדים בהם הוא בחופש או בימים מיוחדים כמו יום כיפור).

אז אם אתם גרים באזור פתח תקווה רבתי ואתם מוצאים את עצמם זקוקים לשירות של מנעולן בפתח תקווה אל תהססו חייגו עכשיו לזוהר פורץ מנעולים בפתח תקווה 052-4175228