נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בקריית אונו

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בקריית אונו

כאשר אתם זקוקים לשירות של מנעולן בקריית אונו חשוב שתדעו שלא כל מנעולן עובד עשרים וארבע שעות ביממה או בכל ימות השבוע. אם אתם צריכים שירות של מנעולן דווקא בזמנים אלו חשוב שתדעו לבד לעשות את ההבחנה בין מקרה דחוף שדורש את ההזמנה של בעל המקצוע ובין מקרה שלא סובל מדחיפות וניתן לדחות את הטיפול בו עד לימי חול ושעות העבודה הרגילות. הבעיה היא שכל אחד מגדיר מקרה חירום באופן שונה.

מתי מנעולן בקריית אונו יכול להעניק לכם שירות

מקרה חירום שיכול לדרוש ממכם הזמנה של מנעולן ביום שבת או בשעות הקטנות של הלילה יכול להיות מקרה בו ננעלתם מחוץ לבית בלי מפתחות ואין מישהו בתוך הבית שיכול לפתוח לכם את הדלת או מישהו שאתם יכולים לקחת ממנו מפתח ספייר.
דוגמא נוספת ושכיחה מאוד למקרה חירום בו צריך מנעולן ולא משנה מה השעה או היום הוא מקרה בו אתם יצאתם מהבית לזרוק את הפח, שכחתם לקחת מפתחות והתינוק או הילד הפעוט שלכם נשארו נעולים לבד בבית בלי אף מבוגר ואז הסכנה היא גדולה מאוד – כי התינוק או הפעוט לא יכולים לדאוג לעצמם לבד והם גם יכולים בטעות להיפצע ממגוון רחב מאוד של חפצים.
באופן כללי חשוב להקפיד לא לנעול חדרי ילדים! לא לנעול חדרי שירותים בבית שילדים קטנים משתמשים בהם וגם לא להשאיר ילדים עד גיל 12 לבד בבית!

מקרים שאינם מקרי חירום הם רצון להתייעץ עם מנעולן איזה מנעולים להתקין בבית שלכם או במשרד או צרוך שלכם להתייעץ עם מנעולן איזה סוג כספת הכי כדאי לכם לקנות לבית שלכם בשביל לשמור על הדרכונים ועל המסמכים החשובים שלכם (חוזים, כסף, תעודת לידה, תעודות של תארים שלמדתם וכדומה).

מה אפשר לעשות עם פריצות אל משרדים?

יש המון עסקים המחזיקים כסף רב אצלם או דברים יקרי ערך. הבעיה היא שבגלל זה יש המון פריצות אל משרדים וכך יוצא כי מנהלים רבים ובעלי עסקים רבים הולכים כל יום בסוף יום העבודה בפחד עצום. אז מה אפשר לעשות נגד הפריצות הללו? וכיצד אפשר להתמודד עם פריצה במחיר שפוי ומבלי לקרוע את הכיס?

אם כן אחד הדברים הטובים ביותר שבעלי משרדים יכולים לעשות נגד פריצות זה לשים מנעולים טובים יותר במשרד. איך אפשר לדעת איזה מנעול מתאים למשרד ואיזה מנעול יקשה על הפורצים לפחות עד שהמשטרה או חברת האבטחה יגיעו? התשובה היא שכדאי לכם לפנות אל מנעולן בקריית אונו אשר ייעץ לכם איזה מנעול לשים במשרד ואיזה מנעול ימנע את הפריצה אליכם וכך בהשקעה קטנה תמנעו פריצות אל המשרד שלכם.

האם צריך כספת למשרד בקריית אונו

לצד מנעולים טובים יותר במשרד שלכם אתם צריכים לדעת כי אתם יכולים גם לשים כספת בתוך המשרד. כיום יש כספות מושלמות למשרדים, גם מאוד חזקות וגם לא מאוד יקרות וכך אפשר להגן על הרכוש שלכם בצורה יותר טובה.

הכספת תמנע מהשודדים לקחת את חפצי הערך שלכם ועד שהם יפרצו את הכספת השוטרים כבר יגיע עקב מערכת האזעקה שהתקנתם. פנו אל מנעולן בקריית אונו אשר ייעץ לכם איזה כספת לשים במשרד וזאת מכיוון שמנעולן הוא המומחה הגדול ביותר לכספות (כי הוא פורץ אותן כל הזמן) והוא ייעץ לכם בצורה הכי טובה שיש בשוק איזה כספת תגן עליכם ותמנע מן הפורצים לגנוב ממכם.

מתי כדאי לחדש את המנעולים בבית

מנעולן בקריית אונו ייעץ לכם לא רק בנוגע אל המשרד שלכם אלא גם על הבית שלכם ועל המנעולים שיש בו. מתי כדאי לחדש מנעולים בבית? אם כן קודם כל כאשר יש בעיה עם מנעול בבית כמו למשל מנעול שלא ננעל או נתקע ועושה רעש.

כדאי גם לחדש את המנעולים בבית אם הם לא טובים ולא מונעים פריצה לבית. העצה שלנו אליכם היא להזמין מנעולן לבית אשר יבחן את המנעולים בבית וייעץ לכם האם להחליפם או שמא הם טובים דיים למנוע פריצה לבית שלכם. העלות של המנעולן בטלה בשישים אל מול האפשרות שיפרצו לבית שלכם ולכן כה כדאי לכם להזמין מנעולן אל הבית שלכם.

מדוע כדאי להזמין מנעולן שעובד קרוב

אם אתם גרים למשל בקריית אונו כדאי לכם להזמין מנעולן בקריית אונו או מנעולן מגוש דן וזאת מכיוון שכך הוא יגיע אליכם במהירות שיא וזה חשוב ביותר כאשר אתם ננעלים מחוץ לבית, למשרד או לרכב. לכן הזמינו מנעולן העובד במעגל הקרוב אליכם וכך תקבלו את השירות הטוב ביותר ואת הפתרון המהיר ביותר שיש.

זוהר המנעולן – לא תצטערו שהתקשרתם!

זוהר הוא מנעולן וותיק עם הרבה שנות ניסיון בתיקון מנעולים ומתן שירותי התקנה ופריצה של מנעולים. זוהר מקפיד לעבוד לפי כללי הבטיחות והוא מקפיד לשמור על הרכוש שלכם כאילו הוא היה שלו. לכן, כאשר הוא פורץ מנעול הוא עושה זאת כמה שיותר מדויק ועדין. מלבד היותו מנעולן מקצועי, זוהר הוא גם פורץ מנעולים איכותי שיודע לפרוץ מנעולים מסוג:

  • מנעול צילינדר
  • מנעול עליון
  • מנעול תחתון
  • מנעול מכני
  • מנעול דיגיטלי
  • מנעול הפוך


זוהר יודע לעבוד עם מגוון רחב של סוגי דלתות ומנעולים כמו דלתות ומנעולים של חברת רב בריח לדוגמא. היתרון של זוהר הוא שהוא עובד גם בימי שבת וזמן התגובה שלו לכל קריאה הוא מהיר ככל הניתן.
פנו עוד היום לזוהר לשם קבלת שירותי פריצת דלתות, פריצת כספות, התקנת כספות או התקנה ותיקון של מנעולים מכל הסוגים, חייגו עכשיו לזוהר פורץ מנעולים בקריית אונו 052-4175228