נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בבת ים

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בבת ים

למה ליצור קשר עם מנעולן בבת ים

המציאות בה אנחנו חיים ברורה לרובנו רוב הזמן. כמעט לכל קושי או בעיה שיש לנו יש לנו פתרון שבעל מקצוע מסוים יכול להציע לנו. אם אנחנו למשל צריכים פתרון לכך שאנחנו לא רואים טוב – רופא עיניים יתאים לנו משקפיים.
אם אנחנו צריכים פתרון שיעזור לנו לטפח את הגינה הביתית שלנו – נשכור מעצב גינות.

באותו האופן הפתרון הראשון והכי טוב שיכול להיות לנו במקרה בו אנחנו חשים חוסר ביטחון בבית שלנו – הוא לפנות למנעולן בבת ים. מנעולן מקצועי יודע להעניק לנו מגוון רחב של שירותים לבית כמו –

  • התקנת עינית דיגיטלית לדלת בבת ים
  • התקנה של דלת חכמה בבית
  • תיקון מנעולים
  • החלפת צילינדרים בבת ים
  • פריצת מנעולים
  • פריצת כספות בבת ים
  • התקנת מנעולים
  • תיקון דלת טרוקה או נעולה

בדיוק עברתם לדירה חדשה או אם למרבה הצער פרצו לדירה שלכם וערערו את תחושת הביטחון האישי שלכם – פנו עוד היום למנעולן מקצועי כמו זוהר המנעולן – איש מקצוע אמין, אדיב ובעל ניסיון שישמח להחזיר לכם את תחושת השליטה והבטחון על ידי החלפת המנעולים בבית שלכם.

וודאו כי לפורץ מנעולים בבת ים שלכם יש תעודת הסמכה

כאשר אתם פונים אל מנעולן בבת ים כדי לוודא שיש לו אישור פעולה ממשטרת ישראל או בשם המקצועי של אישור זה – תעודת יושר. כך נדע כי הוא אמין, איכותי ומקצועי ושאין לו ברקע שלו עבירות פליליות או תיקים פליליים במשטרה. אתם יכולים להיכנס לאתר האינטרנט של המנעולן ולראות האם האישור מופיע שם ואתם יכולים גם לשאול את המנעולן בטלפון האם יש לו את האישור הזה וכך להזמינו ללא חשש או פחד.

בדיוק כמו שיש תנאי קבלה לעבודה כפסיכולוג, רופא, רואה חשבון או שיפוצניק – כך יש גם תנאי סף בסיסי מאוד בשביל לעבוד כמנעולן – אתה חייב שיהיה לך תעודת יושר!
כל מי שאומר לכם שלא באמת צריך תעודת יושר מהמשטרה כאשר עובדים כמנעולן טועה ומטעה אותכם.

מנעולן עוסק בעבודה רגישה מאוד של מתן גישה לאנשים לכספות ולבתים שלהם – אם הוא בעל רקע עברייני יש סיכון גבוה יותר שהוא ינצל גישה זאת לרעה. זוהר המנעולן הוא בעל תעודת יושר, הוא אמין ומקצועי וכנה כדרך חיים ולא כלאחר יד.

מנעולן בבת ים בשבת

אמרתם מנעולן בשבת?! אמרתם זוהר המנעולן המקצוען! קצת על זוהר:

  • זוהר הוא מנעולן מנוסה מאוד.
  • הוא אמין ומקצועי.
  • הוא מקפיד לתת מחיר הוגן
  • הוא מתייחס לכל הלקוחות שלו בכבוד והוא גם שומר על הפרטיות שלהם!


עוד פרט שחשוב לדעת על זוהר הוא שהוא מנעולן שעובד בבת ים וכל גוש דן גם בימי שבת. אז אם אתם מחפשים מנעולן בת ים בשבת – תפסיקו לחפש ופשוט תזמינו את זוהר אליכם! ותיהנו מהשירות הטוב ביותר בזמן שהכי מתאים לכם!

לעיתים יש צורך להזמין מנעולן בשבת במקרי חירום שונים. למשל כאשר הדלת של חדר הילדים שלנו לא נפתחת כי היא תקועה ובפנים הילדים שלנו נמצאים לבד.
או למשל כאשר אנחנו איבדנו את המפתחות לבית בערב של יום שישי – ואין לנו איך להיכנס בחזרה הביתה.

אז בפעם הבאה שיש לכם מקרה חירום שקשור למנעולים או דלתות בשבת – אל תדחו את הטיפול בכך עד יום ראשון פשוט תזמינו מנעולן שעובד גם בשבתות. כך תוכלו לחזור מהר יותר לחיי השגרה שלכם ולהסיר דאגה מליבכם.
חייגו עכשיו 052-4175228

כל מה שתצטרכו לדעת על פריצת מנעולים בבת ים

לא כל מנעולן הוא פורץ מנעולים – אך רוב המנעולנים יודעים בעל פה ובעיניים עצומות איך לפרוץ מנעולים של דלתות. אם יש לכם דלת תקולה, דלת טרוקה או דלת שהצילינדר שלה שחוק או ישן – מנעולן שהוא גם פורץ מנעולים בבת ים הוא איש המקצוע שיעזור לכם.

לפני שאתם שוכרים את המנעולן או את פורץ המנעולים נסו לתאר במדויק את הבעיה או התקלה שאתם צריכים לתקן בדלת בבית שלכם. לעיתים בכלל לא מדובר בתקלה – אלא רק בהחלפה של הדלת בבית לדלת שהיא דלת חכמה.

אמרתם מנעולים אמרתם זוהר המנעולן

בסופו של דבר, כאשר אתם באים לשכור מנעולן – תנסו לזכור את זוהר המנעולן בראש שלכם. אם תשכרו את זוהר לא תצטערו ותוכלו ליהנות מהשירות הטוב ביותר. חשוב שכשזה מגיע לביטחון האישי של הבית שלכם ושלכם לא תוותרו על איכות העבודה והאמינות שלה.

עבודתו של מנעולן חשובה מאוד כי היא יכולה לשפר את איכות החיים בבית שלכם על ידי שיפור התשתיות בדירה וגם על ידי השבת תחושת הביטחון המלאה אליכם. רגע לפני שאתם מנסים לתקן לבד את המנעול תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. האם אעשה נזק או תועלת?
  2. האם מנעולן מקצועי יעשה זאת מהר יותר ממני?
  3. האם יש לי מספיק ידע לתקן את התקלה במנעול\ או בדלת לבד?


לפי התשובות שתתנו לעצמכם תגלו מהר מאוד שטוב תעשו אם תזמינו מנעולן מקצועי שיעניק לכם שירות ולא תנסו להמציא את הגלגל מחדש או לאכול או העוגה ולהשאיר אותה שלמה. ככל שתהיו פתוחים יותר לקבלת עזרה מאנשי מקצוע – כך הבית ואיכות החיים שלכם יהיו גבוהים הרבה יותר.

אף אחד לא נולד סופרמן ולכל אחד יש חוזקות וחולשות. לפני שאתם שופטים את עצמכם לחומרה – תחשבו שהעבודה שיש מנעולן כמו זוהר שעובד בשבת ומתמחה בפריצת מנעולים, מקלה עליכם מאוד את החיים.
ליצירת קשר בכל שעה בכל יום חייגו עכשיו 052-4175228