נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בראשון לציון

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בראשון לציון

הבחירה בזוהר – מנעולן בראשון לציון תאפשר לכם להרגיש בטוחים יותר בבית שלכם. בכל מקרה של תקלה בדלתות או במנעולים בבית שלכם או ברכב שלכם – פנו לזוהר ותקבלו מענה מידי.

בתקופה הנוכחית בה אנחנו נמצאים חשוב במיוחד שנדאג לבטיחות האישית שלנו בבית. אח הדברים שהכי יכולים לסייע לנו לשמור על הבטיחות האישית שלנו זה לוודא שהמנעולים בבית שלנו תקינים ושאין בהן תקלות. הקפדה על תקינות וכשירות המנעולים בבית שלנו -תוכל לאפשר לנו להרגיש בטוחים יותר. במידה ויש תקלה במנעולים בדלתות הבית שלנו כמו צילינדר חלוד או מפתח שנשבר – חשוב לא לנסות לתקן זאת לבד אלא לשכור את השירות של מנעולן מקצועי.
מנעולן מקצועי ואמין שפועל בראשון לציון הוא זוהר המנעולן.
לזוהר שנים רבות של ניסיון כמנעולן. הוא אמין, מקצועי וזמין לאורך כל שעות היממה כולל בסופי שבוע.

למה לבחור בשירות המקצועי של זוהר המנעולן?

  • כדאי לבחור בשירות המקצועי של זוהר המנעולן כי:
    הוא בעל תעודת יושר מהמשטרה.
  • זוהר עבר הכשרה מקצועית כמנעולן והוא מקפיד לעבוד בטכניקות העבודה החדשות ביותר שיש כיום בעולם המנעולים.
  • כאיש מקצוע זוהר הוא שירותי, נדיב, אדיב, סבלני והכי חשוב בעל אמינות!
  • איכות השירות של זוהר היא מן הטובות בשוק והוא מתחייב להעניק לכל לקוח שירות מותאם אישית.

איזה שירותים פורץ מנעולים בראשון לציון מציע

זוהר המנעולן זמין 24/7 כולל שבת. בין השירותים שהוא מציע ניתן לכלול את השירותים הבאים:

  1. פריצת מנעולים בראשל"צ
  2. החלפת צילינדר בראשון לציון
  3. פריצת דלתות בראשל"צ
  4. החלפה מנעולים בראשון לציון
  5. תיקון מנעול בחלון ממד 
  6. תיקון מנעול בדלת ממד
  7. החלפת מנגנון בראשון לציון


כאשר אתם מזמינים מנעולן חשוב שתשימו לב שהוא מקצוען ושיש לו תעודת יושר מהמשטרה. כאשר אתם מזמינים את זוהר המנעולן אתם יכולים להרגיש שאתם בידיים טובות ושיש לכם על מי לסמוך. אם אתם מחפשים שירות של מנעולן בראשון לציון בשבת – זוהר הוא הכתובת הנכונה ביותר עבורכם.

למה צריך מנעולן בראשון לציון?

מנעולן בראשון לציון יכול לסייע במגוון רחב של עבודות ותיקונים הקשורים למנעולים. אם אתם צריכים לפרוץ כספת, לפרוץ לבית שלכם (כי איבדתם את המפתח) או פשוט לשכפל מפתחות – חשוב שתפנו לאיש מקצוע אמין ולא לסתם חאפר. מנעולן מקצועי יודע לעבוד לפי פרוטוקול עבודה מסודר והוא מקפיד לשמור על הפרטיות והדיסקרטיות של הלקוחות שלו.

באילו מקרים פורץ מנעולים בראשון לציון יוכל לסייע לכם?

במקרה בו אחת הדלתות בבית שלכם תקועה או לא ניתן לנעול אותה, במקרה שאתם צריכים להחליף צילינדר או במקרה בו אתם צריכים לשכפל מפתחות לבית או לרכב שלכם פורץ מנעולים בראשון לציון יוכל לסייע לכם.
פורץ מנעולים ידע לסייע לכם גם במקרה בו איבדתם את המפתחות לרכב או שהמפתחות לרכב שלכם נשברו ואתם צריכים סיוע בהתנעת הרכב ופתיחה שלו.

החלפת צילינדרים בראשון לציון – מה חשוב לדעת על החלפת צילינדר?

החלפת צילינדר היא אחת מן הפעולות הבסיסיות ביותר שכל מנעולן נדרש לבצע. החלפת צילינדרים בראשון לציון היא דבר שחשוב לעשות אותו לפי כללים מקצועיים. יש הרבה מאוד סוגים שונים של צילינדרים. הצילינדר הוא למעשה המנגנון של המנעול שאחראי על פתיחת ונעילת הדלת. כאשר הצילינדר חלוד או ישן הוא יכול להיתקע ואז צריך להחליף אותו במקרה שבו שימון שלו לא מספיק.

העלות של החלפת צילינדר יכולה להתחיל במחיר של בין 150 ל-250 ₪ ביום חול, במהלך סוף השבוע פעולה זו יכולה להיות יקרה יותר. עלות העבודה נגזרת גם מזמן העבודה של המנעולן וגם מעלות הצילינדר עצמו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של צילינדרים. צילינדר פשוט עולה כמה עשרות שקלים בעוד שצילינדר חכם (צילינדר בעל כרטיס חכם המונע שכפול שלו) יכול לעלות גם כ-1000 ש" או יותר.

פריצת דלת בראשון לציון – איך עושים זאת נכון?

כאשר אתם זקוקים לשירות של פריצת דלת בראשון לציון חשוב שלא תנסו לפרוץ את הדלת לבד אלא תזמינו מנעולן מקצועי שיעשה זאת עבורכם. פריצה של דלת טרוקה שונה במהות שלה מפריצה של דלת נעולה. דלת טרוקה היא דלת "שתקועה" במקום ויש מספר טכניקות מקצועיות לשחרר אותה, בעוד שפריצה של דלת נעולה דורשת לעיתים החלפה של הצילינדר בדלת באחד אחר.

המחיר של פריצת דלת מתחיל ב-250 ₪ ויכול לעלות בהתאם לזמן ביצוע העבודה (יום חול, יום שבת או בשעות הלילה המאוחרות). בשביל להימנע בעתיד מהצורך בשירות של פריצת דלת, אתם יכולים לבקש מהמנעולן להתקין בדלת הכניסה לבית שלכם מפתח קבוע (שמכונה בשפה המקצועית מפתח פרפר). מפתח זה הוא למעשה חלק ממנגנון הדלת והוא מחובר לדלת בצד הפנימי של הבית.

שכפול מפתחות בראשון לציון – רק על ידי מנעולן מומחה!

שכפול מפתחות בראשון לציון בדומה לשירותים אחרים שמנעולן מקצועי מספק הוא גם שירות חשוב מאוד. חשוב שתהיו מודעים לכך שלא כל מנעולן יודע לשכפל מפתחות רכב שיש בהם קודן. אם אתם רוצים לשכפל מפתחות רכב עם קודן – תבדקו מראש עם המנעולן האם הוא יודע לעשות את זה או לא. בנוסף לכך, חשוב שתקפידו לבקש מהמנעולן לראות את תעודת היושר שלו לפני שאתם שוכרים את השירותים שלו. תעודת יושר מונפקת על ידי המשטרה והיא הוכחה שלמנעולן ששכרתם אין עבר פלילי.

אם יש לכם בעיה שקשורה לתחום המנעולים בבית או ברכב, כדאי לכם לשמור בזיכרון של הטלפון את המספר של זוהר המנעולן. זוהר יגיע אליכם בכל שעה משעות היום והשבוע (כולל בימי שבת) ויפתור לכם את התקלה או את הבעיה במהרה.