נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בגבעת שמואל

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בגבעת שמואל

מנעולן בגבעת שמואל יכול בין השאר לספק לכם שירות של פריצת מנעולים. יש הרבה מאוד סוגים שונים של מנעולים.
בין השאר חשוב להבדיל בין:

  • מנעולים של כספת
  • מנעולים של מבנים
  • מנעולים של כלי רכב


כל אחד מסוגי מנעולים אלו הוא עולם ומלואו. רגע לפני שאתם גורמים נזק מיותר ויקר לרכוש שלכם כשאתם מנסים בכוח לפרוץ את המנעול שלו – קחו רגע הפסקה ותזמינו את השירות של מנעולן מקצועי שיודע מה הוא עושה.
איש מקצוע זה ידע איך לפרוץ בשבילכם את המנעול מבלי שיגרם לכם נזק לרכוש וכך שתוכלו לשוב כמה שיותר מהר לחיים הרגילים שלכם ולתוכניות שלכם.

מה הקשר בין ניסיון ובין איכות אצל מנעולן?

אין ספק כי אם אנו מזמינים מנעולן בגבעת שמואל אנו נרצה שהוא יהיה המומחה הגדול ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי העבודה תבוצע בצורה מושלמת. לכן אנו רוצים להציע לכם טיפ קטן איך לדעת מה רמתו של המנעולן.
מה שכדאי לכם לעשות זה לברר כמה מנוסה המנעולן. ככל שהוא מנוסה יותר כך זה סימן שהוא מקצועי יותר.

עליכם להבין כי מנעולן מנוסה ראה הכול אבל הכול ולכן הוא ידע כיצד לפתור את הבעיה שלכם על הצד הטוב ביותר. זה פשוט מאוד לברר כמה מנוסה המנעולן וכל שאתם צריכים לעשות זה לשאול את המנעולן כמה שנים הוא בתחום וכך לעמוד על ניסיונו.

ניסיון זה חשוב! אם אתם רוצים להיות בטוחים באיכות השירות של המנעולן שאתם מזמינים – קודם כל תדברו אתו ותתרשמו ממנו באופן אישי. לרוב איש מקצוע אדיב יהיה אדיב גם בשיחת הטלפון הראשונה שלכם אתו.

מנעולן בגבעת שמואל עם אחריות

עוד דבר שכדאי לכם לוודא שיש אצל מנעולן בגבעת שמואל לפני שאתם מזמינים אותו זה ביטוח. קודם כל הביטוח מעיד על כך כי המנעולן הוא מקצועי ואיכותי והוא גם מבטיח שבמקרה של תקלה או בעיה יהיה פיצוי לכם ולו וכך תוכלו לבטוח בו בלב שלם ולדעת כי יש לו כיסוי מחברה גדולה.

האחריות מהמנעולן חשוב מאוד כי הוא יוכל לאפשר לכם לישון בשקט בלילה. איש מקצוע שיש לו ביטוח תאונות או ביטוח צד ג' הוא איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו שגם במקרה שמשהו לא יסתדר או לא יעבוד – הוא עדיין יהיה כתובת בשבילכם לעזרה.

איזה סיבות יכולות להיות לכם להזמין למנעולן

יכולות להיות הרבה סיבות שבגללן תגלו שאתם צריכים לקרוא למנעולן. המשותף לכל הסיבות האלו שכולן יהיו קשורות למנעולים שיש להתקין, לפרוץ או לתקן. כאשר קורית תקלה במנעולים בדלתות הבית שלכם או בכספת הפרטית שלכם – תצלמו אותה ותשלחו את התמונה למנעולן.

כך למנעולן יהיה קל יותר לתכנן כמה זמן הוא יצטרך לטיפול ולתיקון התקלה והאם בכלל יש לו את הידע או הכלים המתאימים לסייע לכם. כאשר אתם רוצים למשל להחליף את הצילינדר בדלת הכניסה לבית שלכם – המנעולן יצטרך להזמין מהיצרן צילינדר שמתאים באופן ספציפי לסוג הדלת והמנעול שיש לכם.

למה צריך מנעולן בגבעת שמואל ומי צריך אותו?

אז למה בכלל צריך מנעולן? ואיך תדעו אם גם אתם צריכים אותו? לרוב, אנחנו נזמין מנעולן כאשר נרצה לפרוץ מנעול שלא נפתח לנו או להתקין מנעול חדש בבית. לרוב לאחר שהמנעולן יפרוץ את המנעול המקולקל הוא גם יתקין לכם מנעול חלופי וחדש יותר במקומו. יש צורך במנעולן במקרים בהם אחד מבני המשפחה נתקע לבד בבית בלי יכולת לצאת ממנו – כי הדלת תקועה.
יש צורך בשירותים של מנעולן מקצועי גם כאשר אתם רוצים לשדרג את כל המנעולים בבית לדגמי מנעולים איכותיים יותר.

כדאי כל מספר שנים לעבור על המנעולים בבית ולהחליף בעזרת איש מקצוע את המנעולים שחלודים או שבורים. לעיתים כל מה שצריך לעשות בשביל להחזיר מנעול מסוים לשימוש הוא רק לשמן את הצילינדר או את הצירים שלו.

זוהר פורץ מנעולים בגבעת שמואל ולמה לבחור בו

קצת על זוהר המנעולן: זוהר הוא מנעולן מנוסה מאוד, אמין וישר. הוא מקפיד להעניק ללקוחות שלו שירות בהתאמה אישית מלאה לפי הצורך האישי שלו ולפי הצרכים שעולים תוך כדי עבודה. זוהר עובד בצורה יסודית, הבטוחה והמקצועית ביותר. השירותים שהוא מספק באזור גבעת שמואל והסביבה הם:

  • שכפול מפתחות
  • התקנת מחזיר שמן בגבעת שמואל
  • התקנה של עינית דיגיטלית בגבעת שמואל
  • התקנת קודן מכני
  • פריצה לכספות
  • פריצת כספת מכנית
  • התקנת כספת דיגיטלית
  • פריצת כספת ביומטרית בגבעת שמואל
  • התקנת כספות
  • התקנת דלת חכמה בגבעת שמואל
  • התקנת ידית בהלה
  • החלפת צילינדר בגבעת שמואל
  • החלפת מנעולים
  • פריצת מנעולים בגבעת שמואל


זוהר יכול לייעץ לכם גם בזמן שאתם משפצים את הדלתות בבית או בונים בית חדש – איזה סוג מנעולים כדאי לכם לשים בכל הדלתות של הבית. אם אתם למשל רוצים להתקין דלת חכמה חשוב להתקין את התשתית בשבילה כבר בשלב הבנייה או השיפוץ של הבית, כי זה חוסך עבודה כפולה והוצאה כפולה של כסף.

הבחירה שלכם להזמין את השירות המקצועי של זוהר המנעולן יכולה לאפשר לכם להפוך את הבית שלכם למרחב בטוח ונעים. חשוב שתשימו לב איזה מנעולים אתם בוחרים להתקין בבית וגם באיזה דרך פותחים אותם עם קוד? עם מפתח מכני? באופן ביומטרי?
התייעצות עם זוהר תאפשר לו לעזור לכם לבחור את סוג המנעול שהכי מתאים ומדויק לצרכים שלכם כמשפחה.
חייו עכשיו אל זוהר מנעולן בגבעת שמואל 052-4175228