נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן ברמת גן

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן ברמת גן

לכל סיר יש מכסה ולכל עבודה יש את בעל המקצוע שמתמחה בה. כך למשל בשביל לתקן את המחשב שלכם תזמינו טכנאי מחשבים ובשביל לתקן את החשמל בבית שלכם תזמינו אך ורק חשמלאי מוסמך. אחת הבעיות השכיחות ביותר בארץ (ובכלל בעולם) היא בעיה שקשורה למפתחות ומנעולים מסוגים שונים. כל החיים שלנו בבית או בעבודה אנחנו נועלים דלתות, או נועלים כספות. בעקרון פעולה זו אמורה לסייע לשמור על הביטחון האישי שלנו ועל פרטיות הרכוש שלנו. אך מה קורה אם איבדתם את המפתחות לדלת של המשרד או הבית? או שכחתם את הקוד של הכספת. במקרה זה מנעולן יוכל לסייע לכם.
מנעולן הוא איש מקצוע שיכול לעזור לכם בהרבה מאוד מקרי חירום כמו:

  • פריצה לבית שלכם אם איבדתם את המפתחות
  • החלפת מנעולים וצילינדרים בבית
  • פריצת כספות ועוד…


רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן חשוב שתקפידו להזמין אך ורק בעל מקצוע שיש לו תעודת יושר מהמשטרה. אם למנעולן שהזמנתם אין תעודת יושר – זה יכול להיות סימן לכך שהמנעולן שהזמנתם הוא בעל עבר פלילי. עוד חשוב לשים לב שאתם מתארים באופן מדויק ככל הניתן למנעולן מה הבעיה שבה אתם צריכים את השירות והעזרה שלו.

טיפ שיכול לחסוך לכם זמן וגם לדעת את מידת ההתאמה של מנעולן מסוים לביצוע העבודה שאתם צריכים – זה לצלם את המנעול של הדלת או של הכספת שאתם רוצים שהוא יפרוץ לכם.

מדוע לא כדאי לכם לנסות לפרוץ מנעול תקול לבד?

יש אנשים רבים שהם הנדי מן וחושבים שהם יכולים לתקן כל בעיה לבד ולכן הם חשובים שהם לא צריכים להזמין מנעולן ברמת גן. אם כן אנו חייבים לציין כי בכל הקשור למנעולים זו טעות רצינית. אתם לא יכולים להיכנס ליוטיוב ולהפוך למומחים לפריצת מנעולים ברגע אחד או בין לילה.

אם תנסו לפרוץ את המנעול לבד לא רק שלא תצליחו אלא שתגרמו לנזק אדיר למנעול. כך יצא שאם תנסו לפרוץ את המנעול לבד אתם תשלמו הרבה יותר בהמשך הדרך והדבר יגרום לכם לנזק כספי עצום ולמפח נפש גדול. למדו מבעל ניסיון, מנעול תקול? לא מהמרים ומזמינים מנעולן מקצועי שיסייע לכם לפרוץ אותו לחזור לשגרת חייכם.

מנעולן זה מקצוע שדורש הכשרה ומיומנות מתאימות. בדיוק כמו שלא כל אחד יכול לעבוד כמורה למתמטיקה או כרופא בבית חולים – אלא יש לעבור הכשרה ומבחנים קודם לכך, כך גם לא כל אחד יכול להחליף צילינדר של דלת, להתקין דלת חכמה או לפרוץ מנעולים. אם אתם רוצים לקבל ערך לכסף שלכם ולחסוך לעצמכם זמן – תזמינו את זוהר המנעולן שיעניק לכם שירות מותאם אישית!

מנעולן ברמת גן בשבת

אם אתם מחפשים מנעולן ברמת גן שעובד ביום שבת – הגעתם למקום הנכון – זוהר המנעולן הוא הכתובת הכי נכונה לצרכים שלכם. זוהר הוא גם מנעולן וגם פורץ מנעולים. היתרונות של זוהר הם רבים:

  1. הוא עובד לאורך כל שעות היממה
  2. הוא עובד בסופי שבוע ושבתות
  3. הוא אדיב
  4. הוא מקצועי
  5. הוא מנוסה
  6. יש לו סבלנות לכל לקוח
  7. יש לו ידע מקצועי עשיר


זוהר המנעולן הוא מנעולן שלא יאכזב אתכם! הוא יגיע מתי שתצטרכו בגשם, ברוח או באמצע חמסין. הוא יוכל להעניק לכם פתרון מידי והוא יעשה זאת במהירות שיא. לא תמיד קל לדעת אם אפשר לסמוך על בעל מקצוע שמצאתם מחיפוש בגוגל.

כאשר אתם מגיעים לזוהר המנעולן – זה לא המקרה. אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שזוהר המנעולן יעניק לכת שירות אמין ומקצועי לכל אורך הדרך.

פורץ מנעולים וכספות ברמת גן

במקרה בו איבדתם את הקוד או את המפתחות לכספת שלכם – אתם לא צריכים להיכנס לפאניקה ולהתחיל לשבור את הראש איך תגיעו לרכוש או למסמכים ששמתם בכספת. כל מה שאתם מצריכים לעשות זה להזמין את השירות של פורץ מנעולים ברמת גן שמתמחה בפריצה של כספות.

חשוב לדעת שקיימים עשרות או לא מאות או אלפים דגמים שונים של כספות. לכל דגם של כספת יש את מנגנון הנעילה הייחודי לה – וחשוב לתת למנעולן מקצועי לפרוץ אותה – אחרת היא יכולה להינעל כך שלא תוכלו להגיע למה שיש בתוכה מבלי שיגרם לזה נזק.

למה לבחור בזוהר מנעולן ברמת גן

אז אם אתם גרים באזור רמת גן והסביבה ואתם צריכים במהלך השבוע או בסוף השבוע בכל שעה בלילה או ביום שירות של מנעולן – זוהר ישמח להעניק לכם שירות מעולה ומותאם אישית! לזוהר יש המלצות רבות ושנים רבות של ניסיון כנותן שירות בתחום המנעולים, פריצת מנעולים, התקנת מנעולים ושכפול מפתחות.

בסופו של דבר יש כלל מנחה אחד לחיים – כל מה שיכול להשתבש ישתבש דווקא ברגע שהכי פחות נוח או מתאים לכם. אם אתם עוברים דירה, נוסעים לחוץ לארץ או חוזרים מבילוי באמצע הלילה לבית שלכם – ופתאום אתם לא מוצאים את המפתחות לבית או לא מצליחים לפתוח את הדלת כניסה לבית – זה הרגע בו כדאי לכם להזמין מנעולן.

מנעולן מקצועי כמו זוהר יגיע אליכם בכל שעה וזמן התגובה שלו יהיה מהיר. זמן התגובה של המנעולן לקריאה שלכם חשוב במיוחד – כי ככל שהמנעולן יגיע אליכם מהר יותר – כך תצטרכו פחות להמתין לעזרה שלו ותקבלו שירות מהר יותר

אז אם יש לכם תקלה במנעולים בדלתות הבית או בכספת, אם אתם צריכים שירות של החלפת צילינדר – אל תהססו לפנות אל זוהר המנעולן עכשיו 052-4175228