נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

מנעולן בכפר סבא

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » אזורי שירות » מנעולן בכפר סבא

מנעולן בכפר סבא יכול לעבוד עם רוב סוגי המנעולים. בדיוק כמו שלרופאים או למורים יש תחום שהם מתמחים בו כך גם למנעולן. תחומי ההתמחות העיקריים של כל מנעולן הם:

  • פריצת מנעולים בכפר סבא
  • פריצה, תיקון והתקנה של מנעולים לדלתות בכפר סבא
  • פריצה, תיקון והתקנה של מנעולים לכספות
  • פריצה, תיקון והתקנה של מנעולים לרכבים


כאשר אתם באים לשכור מנעולן מסוים חשוב שתוודאו שהוא יכול להעניק לכם את השירות המסוים שאתם צריכים לקבל. הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות זה פשוט לשאול את המנעולן אם הוא יכול לספק את השירות שאתם צריכים או לא. אם המנעולן ישיב כן, תמשיכו הלאה ותשלחו לפלאפון של המנעולן תמונה של המנעול שאתם צריכים שהוא יתקן לכם או יתקין לכם.

התקנת מנעול חכם בכפר סבא

לא רבים חושבים על כך אך המצאת המנעול שינתה את האנושות בצורה עצומה. לפני שהיו מנעולים אנשים היו יכולים להיכנס ללא הפרעה וקושי לבית או למשרד וזה פגע קשות בתחושת הביטחון של אנשים רבים.
ביטחון הוא קריטי לחיינו ולכן המנעול קריטי לחיינו. המנעול מעניק לנו שקט נפשי ומאפשר לנו לחיות כרצוננו את חיינו ולכן זו המצאה מדהימה. כמו כל המצאה גם המנעול התפתח לאורך השנים וכיום אי אפשר להשוות בין מנעולים מן העבר ובין מנעולים מן העתיד.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי המנעול המתקדם ביותר כיום הוא מנעול חכם ולכן אנו ממליצים לכם להתקין מנעול זה. התקנת מנעול חכם לא יכולה להתבצע באופן עצמאי מכיוון שזה דורש ידע רב ולכן אם אתם רוצים להתקין מנעול חכם אנו מציעים לכם לפנות אל מנעולן מומחה אשר יתקין את המנעול ויאפשר לכם הרגשה של ביטחון ושקט.

איך אפשר לוודא שהילדים לא ינעלו בבית?

מנעולים מגינים עלינו אך הם גם יכולים לפגוע בנו והדוגמא הבולטת ביותר לכך היא כאשר ילדים ננעלים בבית. כאן עולה השאלה איך אפשר למנוע מילדים להינעל בבית? אם כן יש כל מני שיטות לעשות זאת.

קודם כל אל תשימו נעילה אוטומטית בדלת הבית ואל תשימו מפתח קבוע בדלת. חנכו את הילדים ולמדו אותם כיצד לפתוח מנעול וכיצד לסגור מנעול. שימו קודן בדלת או מנעול עם טביעת אצבע וכך תבטיחו כי הילד לא יינעל.
אם כבר הילד ננעל קראו מיד למנעולן מכיוון שהוא היחיד שיכול לסייע לכם ולפתוח את דלת הבית וכך לעזור לכם במצב מאוד לא סימפטי ונעים.

מה הסכנה עם עובדים שלנו ננעלים במשרד?

עליכם להבין כי גם במשרד אפשר להינעל בתוך המשרד ולכן גם שם כדאי לקרוא למנעולן שיסייע לכם.
נציין כי אם עובדים ננעלים במשרד הם לא יעבדו כמו שצריך והדבר יפגע בתחושת הביטחון שלהם וישפיע לאורך זמן על העבודה שלהם ולכן יש לעשות הכול בכדי לא להינעל במשרד ויש לעשות הכול בכדי לפרוץ את המנעול כמה שיותר מהר.

נצלו את הטכנולוגיה כדי לא להינעל מחוץ לבית 

אנו נמצאים באחת מהמהפכות הגדולות ביותר שידעה האנושות וזו המהפכה הטכנולוגית. כיום בכל חלק מחיינו לטכנולוגיה יש השפעה אדירה. בין אם זה בעבודה, בחיי הפנאי, בעולם הרפואה, בעולם התיירות וכן גם בעולם המנעולים. קודם כל נציין כי מנעולן כפר סבא משתמש בטכנולוגיה חכמה שנראתה לנו לא אפשרית לפני שנים מעטות.

זה אומר כי המנעולן חייב להיות מומחה אמיתי ולהיות קשוב לשינויים הטכנולוגיים שיש בשוק. לצד זאת, נציין כי כיום יש המון טכנולוגיה שמסייעת לנו לא להינעל מחוץ לרכב או לאוטו.
אם אתם רוצים להכיר מקרוב את הטכנולוגיה הזאת אנו מציעים לכם לפנות אל מנעולן מומחה בכפר סבא והוא יסייע לכם להבטיח כי לא תינעלו מחוץ לרכב או לאוטו. תאמינו לנו זה שווה זהב ושווה כל שקל שתשקיעו מכיוון שזה יחסוך לכם כאב ראש עצום

למה כדאי לכם להזמין את זוהר המנעולן בכפר סבא

זוהר המנעולן הוא מנעולן שמספק שירותים מגוונים בכל אזור כפר סבא והסביבה. לדרך העבודה של זוהר יתרונות רבים על פני מנעולנים אחרים. זוהר עובד בימי שבת והוא עובד גם במקרי חירום בלילה או בשעות פחות שגרתיות כמו בערב בשעות הערב המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות.
אם אתם זקוקים לשירות דחוף של פריצת מנעול של כספת או של דלת – תשמרו את המספר של זוהר ותזמינו אותו.

מהם השירותים שזוהר המנעולן נותן כפר סבא?

זוהר המנעולן עובד כאמור בכל אזור כפר סבא. יש לו עשרות ואפילו מאות לקוחות מרוצים שהוא אסף במשך שנות העבודה שלו. זוהר עובד גם עם אנשים פרטיים וגם עם חברות ועסקים כולל גני ילדים, בתי ספר, מסעדות, בתי קפה ועסקים שיושבים במשרד כמו עורכי דין או רופאי שיניים.

זוהר מתמחה במתן מגוון רחב מאוד של שירותים כולל:

  1. שכפול מפתחות לבתים פרטיים, דירות ובנייני דירות ומשרדים
  2. התקנת מחזיר שמן בכפר סבא
  3. התקנה של עינית דיגיטלית
  4. התקנת קודן מכני בכפר סבא
  5. התקנת דלת חכמה
  6. התקנת ידית בהלה
  7. החלפת צילינדר בכפר סבא
  8. החלפת מנעולים בכפר סבא
  9. פריצת מנעולים
  10. התקנת כספות
  11. פריצת כספות
  12. תיקון כספות


הדבר שהכי חשוב לעשות כאשר אתם מזמינים מנעולן – זה לוודא שיש לו את הידע, הניסיון והציוד המקצועי בשביל לעזור לנו. יש למשל תיקונים של מנעולים כמו למשל החלפת צילינדר שדרוש חלקי חילוף שיתאימו לדלת שלנו – ולא תמיד לכל מנעולן יהיה באופן מידי את החלק הזה בשביל לתקן לנו את הדלת ולהחליף לה את הצילינדר.
חייגו עכשיו לזוהר מנעולן בכפר סבא 052-4175228