נתקעתם? זמינות 24/7 - הגעה תוך 15 דקות בלבד !

התקנת מחזיר שמן

🏅 זוהר מנעולן יצאת צדיק

⏰ 15 דקות הגעה

☎️ זמין 24/7 כולל ערבי חג 🗓

דף הבית » סוגי שירותים » התקנת מחזיר שמן

התקנת מחזיר שמן תוכל לאפשר לכם ליהנות מדלת איכותית שתוכלו לפתוח, לסגור ולנעול בקלות רבה. חשוב מאוד לשים לב שבדלת שלכם יש מחזיר שמן – כי זה יאפשר לדלת להיפתח ולהיסגר באופן הדרגתי מבלי שהדלת תיטרק. אתם יכולים לזהות אם יש תקלה במחזיר השמן שלכם לפי אחד או יותר מהסימנים הבאים:

  • אם הדלת לא נפתחת
  • אם הדלת תקועה
  • אם הצירים בדלת חלודים
  • אם יש בדלת חלודה
    חשוב לדעת שאת מחזיר השמן ניתן להתקין או בצד הפנימי או בצד החיצוני של הדלת.

למה מחזיר שמן משמש?

מחזיר שמן מאפשר לדלת להיפתח ולהיסגר באופן הדרגתי והוא לא מאפשר לדלת להיטרק באופן חזק. דלת שאין בה מחזיר שמן היא דלת מסוג ישן וסביר מאוד להניח שיהיה קשה יותר לתחזק אותה לאורך זמן רב. אם אתם משפצים את הדלתות בבית שלכם או מחליפים אותן – כדאי לכם מאוד לבחור שבדלתות המשופצות או החדשות יהיה מחזיר שמן. איש מקצוע ידע להמליץ לכם איזה סוג של מחזיר שמן כדאי לכם להתקין לסוג הדלת שיש לכם מבחינת הדגם, האיכות והמחיר.

התקנת מחזיר שמן

למה חשוב להתקין אותו בדלת?

בכל בית ולמעשה בכל מבנה יש דלתות. בין אם אתם גרים בבית ישן ובין אם רק עברתם לבית חדש -חשוב מאוד שתקפידו לבצע עבודות תחזוקה לדלתות שלכם. אחת מעבודות התחזוקה שהכי חשוב לעשות בדלתות היא לוודא שהן יפתחו ויסגרו באופן הדרגתי ולא בפתאומיות או באופן חזק.

הדרך הטובה ביותר לשמור על התקינות של מנגנון הפתיחה והסגירה של הדלת היא להתקין בה מחזיר שמן. התקנת מחזיר שמן יכולה להתאים מאוד למקומות או לעסקים שפותחים וסוגרים את הדלתות בהם הרבה מאוד פעמי במהלך כל יום – ואז הדלת יכולה לצאת משימוש מהר יותר.

תיקון מחזיר שמן

כאשר יש תקלה במחזיר שמן חשוב לא לנסות לתקן אותה לבד. תיקון מחזיר שמן על ידי בעל מקצוע יכול לאפשר לכם להיות רגועים שהדלת שלכם במצב תקין. חשוב מאוד להשקיע בתיקון של כל מרכיבי הדלת – כי אז לא תצטרכו להשקיע כסף רב בקנייה של דלת חדשה או בקנייה של חלקי חילוף בשבילה.

כאשר אתם רוצים לתקן את הדלת שלכם ובאופן ספציפי יותר את מחזיר השמן בה – חשוב שתעשו זאת באופן יסודי בעזרת בעל מקצוע אחראי ומנוסה.

למה אתם חייבים מנעולן עבור ההתקנה

אחד הדברים שבהחלט לא כדאי לכם לנסות לעשות לבד זה להתקין לבד מחזיר שמן. התקנת מחזיר שמן דורשת מיומנות ודיוק. רק בעל מקצוע מנוסה מספיק ידע לעשות זאת במהירות וללא תקלות. כל דלת בין אם מדובר בדלת עץ או דלת פלדלת – חייבת שיהיה בה מחזיר שמן.

מחזיר השמן יכול להפוך את הפתיחה והסגירה של הדלת להרבה יותר פשוטה, חלקה ואיטית. כך שלא יהיה מצב בו הרבה פעמים ביום הדלת תיטרק. מומלץ להתקין מחזיר שמן במיוחד בדלתות זכוכית.

פריצת מחזיר שמן

פריצת מחזיר שמן אולי נראית לכם כמו פעולה שולית – אך כאשר מחזיר השמן יוצא מכלל שימוש חשוב מאוד לתקן אותו או לפרוץ אותו. במקרה בו מחזיר השמן בדלת שלכם הוא תקול, שבור או לא עובד – חשוב שלא תנסו לתקן את התקלה לבד או לפרוץ לבד את המחזיר שמן – כי אז אתם יכולים לגרום לנזק רב יותר שיהיה מורכב יותר ויקר יותר שתזדקקו לו.

תיקון מחזיר שמן

כל תיקון של מחזיר שמן תלוי בסוג המחזיר וגם בסוג הדלת. אחד ממרכיבים אלו של הדלת יכול להשפיע על סוג התיקון וסוג חלקי החילוף שצריך בשביל לתקן את המחזיר שמן ואת הדלת עצמה. חשוב מאוד לשים לב איזה איכות של חלקים חילופיים אתם בוחרים לדלת שלכם. דלת היא כמו מיני מכונה – כל בורג, ציר או חלק בה פועלים ביחד בשביל שיהיה קל לפתוח, לסגור ולנעול אותה.

כאשר אחד החלקים בדלת – "במכונה" לא עובד או יש בו תקלה אז כל הדלת מושפעת מכך ואז קשה לסגור, לפתוח או לנעול אותה.

זוהר המנעולן אודות

זוהר המנעולן שירות מקצועי של התקנת מחזיר שמן

זוהר המנעולן הוא איש מקצוע מומחה בכל מה שקשור לביצוע עבודות תיקון, התקנה או פריצה של מחזיר שמן.
זוהר הוא בעל ניסיון רב בכל מה שקשור לביצוע עבודות אלו והוא עושה זאת במקצועיות ודיוק. הוא לא מתפשר אלא על העבודה הטובה ביותר והתוצאה הבטוחה ביותר שהוא יכול לתת ללקוחות שלו. השירות המקצועי של זוהר בא לידי ביטוי ב:

  • מהירות התגובה (זמינות) שלו לכל קריאה\הזמנת שירות
  • הזמינות שלו לקהל הלקוחות שלו (הוא עבוד 7\24 וגם בימי שבת וערבי שישי)
  • רמת הדיוק הגבוה בה הוא עובד
  • היושר המקצועי שלו


חשוב שתדעו שזוהר מספק שירות ועובד בכל אזור גוש דן וגם באזורים נוספים בארץ כמו אזור השפה ואזור השרון הצפוני. הוא עובד בין השאר בערים:

  1. רמת גן
  2. תל אביב
  3. גבעתיים
  4. רמלה
  5. לוד
  6. ראשון לציון
  7. פתח תקווה
  8. נס ציונה
  9. הוד השרון
  10. כפר סבא
  11. רמת השרון


וזוהי רק רשימה חלקית של הערים בהן זוהר מספק שירותי מקצועי, אמין ואדיב. בכל הערים בהן זוהר מעניק שירות הוא מקפיד לעשות זאת באופן המקצועי והאמין ביותר.

חוץ משירות של התקנת מחזיר שמן זוהר מספק גם עוד הרבה שירותים אחרים כולל: פריצת מנעולים, התקנת מנעולים, תיקון מנעולים, התקנת מנעול חכם, פריצת מנעול חכם, תיקון מנעול חכם, התקנת ידית בהלה, תיקון ידית בהלה, פריצת ידית בהלה ועוד ועוד… .

אם אתם זקוקים לשירות מנעולן מקצועי או לשירות פורץ מנעולים פנו עוד היום לזוהר והוא ישמח להעניק לכם שירות חייגו עכשיו 052-4175228